Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kompanija Pepsiko deset godina na tržištu Zapadnog Balkana

    Kompanija Pepsiko (PepsiCo) je nakon akvizicije Marbo Produkta, tokom deset godina svog poslovanja na tržištu Zapadnog Balkana, investirala u nove proizvodne linije, povećanje kapaciteta i proširenje portfolija, uslove rada i zaposlene, kao i platforme za zaštitu životne sredine.

    Ukupan prihod od prodaje je uvećan za 96 odsto, dok je izvoz ka zemljama Evropske Unije povećan za 67 odsto. Na tržištima Srbije i Bosne i Hercegovine, Pepsiko se izdvojio kao jedan od najznačajnijih proizvođača slanih grickalica, a brendovi Chipsy, Clipsy, Pardon i Gud postali su deo globalnog Pepsiko portfolija.

    Tokom prethodnih deset godina, Pepsiko je otkupom više od 400.000 tona krompira od koga se proizvodi 100 odsto brenda Chipsy i svetski poznati brend Lay’s, dao podsticaj domaćoj privredi i lokalnim proizvođačima. Implementiran je veliki broj inovacija u portfoliju lokalnih brendova, a u porodicu Pepsiko brendova na Zapadnom Balkanu uvedeni su i globalni brendovi: ovsene pahuljice Quaker, kao i brend Lay’s koji se u Magliću proizvodi i plasira na tržišta Slovenije, Hrvatske i širom regiona.

    Pepsiko kroz svoje poslovanje u Srbiji i Bosni i Hercegovini danas zapošljava više od 1.300 ljudi, od čega su čak 48 odsto žene u ukupnoj strukturi zaposlenih.

    Bezbedno radno okruženje doprinelo je da broj povreda na radu bude smanjen za 99,9 odsto, a kompanija je već četiri godine za redom dobitnik priznanja Top Employer za poslovanje u Srbiji, a od prošle godine prvi put i u Bosni i Hercegovini.

    Generalni direktor kompanije Pepsiko za područje Zapadnog Balkana Nenad Miščević izjavio je da tokom deset godina poslovanja kompanija nadogradila i razvila kroz implementaciju visokih globalnih standarda, ulaganja u nove procese i biznis modele, investiranja i davanja podsticaja lokalnoj privredi i u Srbiji i u Bosni i Hercegovini.

    „Slavimo prvih deset godina poslovanja kompanije Pepsiko na tržištima Zapadnog Balkana, ali ih vidimo kao početak dugoročne posvećenosti domaćem tržištu i lokalnoj zajednici“ istakao je Miščević.

    Desetogodišnja ulaganja u fabrike i procese rezultirala su smanjenjem emisije ugljendioksida (Co2), za oko 300 tona, potrošnje vode za 63 odsto, električne energije za 43 odsto, a reciklira se više od 93 odsto otpada.

    Odgovornost prema zajednici u kojoj posluje, Pepsiko na području Zapadnog Balkana ostvaruje i kroz nacionalne i regionalne projekte, a samo u prethodne dve godine realizovane su donacije u vidu više od 15.000 lopti za učenike svih osnovnih škola u Srbiji, Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori u okviru kampanje „Pokaži fudbalsku strast“, kao i deset Chipsy kutaka, u okviru kampanje „Podeli osmeh“ najvećim studentskim domovima u Srbiji i Bosni i Hercegovini.

    Proizvodnja se odvija u dve fabrike – u Magliću i u Laktašima kod Banja Luke.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    Piše: T. K.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE