Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kompanija Marbo preuzela distribuciju brenda Pepsi u BiH

    Kompanija Marbo koja posluje u okviru multinacionalne kompanije PepsiCo, svom portfoliju pridružila je i distribuciju najvećih globalnih brendova u segmentu bezalkoholnih pića – Pepsi, Mirinda, Pepsi Max, 7Up i Lipton, saopšteno je danas.

    Na taj način, deo Marbo porodice pored već poznatih brendova grickalica – Chipsy, Clipsy, Pardon i Gud, ovsene kaše Quaker i brenda Minut Pire, postali su i najpoznatiji svetski brendovi bezalkoholnih napitaka.

    Distribucija brendova koji se konzumiraju u više od 200 zemalja i regiona sveta, otpočela je u januaru 2019. godine, a na taj način kompanija Marbo na tržištu Bosne i Hercegovine značajno je proširila poslovne aktivnosti.

    Pepsi se vraća  na velika vrata – poruka je koju želimo da pošaljemo i našim potrošačima, ali i našim partnerima i ključnim kupcima. Posle 18 godina poslovanja na tržištu Bosne i Hercegovine, veliko nam je zadovoljstvo što našem portfoliju priključujemo i napitke,  po kojima je kompanija PepsiCo svetski poznata. To znači, da ćemo kao deo jedne od najvećih kompanija za proizvodnju hrane i pića na svetu, biti u prilici da primenimo najbolja iskustva, inovacije i prakse sa mnogobrojnih svetskih tržišta, kao i da će brendovi Pepsi, Mirinda, Pepsi Max, 7Up i Lipton imati priliku da postignu dinamičan rast, kakav zaslužuju“ istakao je Nenad Miščević, generalni direktor kompanije PepsiCo za područje Zapadnog Balkana i Baltičke zemlje.

    Brend Pepsi je nastao 1898. godine, a značajniji rast doživeo je nakon Velike depresije u Sjedinjenim Američkim Državama. Od ’50 i ’60 godina XX veka povezuje se sa najboljim sportskim klubovima i poznatim zvezdama filmske i muzičke industrije.

    Od 2010. godine brend Pepsi dobija novi vizuelni identitet. Pepsi Max predstavlja deo portfolija gaziranih sokova bez šećera, Mirinda na tržište Bosne i Hercegovine dolazi sa ukusom pomorandže, dok je 7UP osvežavajuće piće sa ukusom limuna i limete. Od 2019. godine na tržištu Bosne i Hercegovine, svi ovi brendovi vraćaju se pod okrilje kompanije PepsiCo na Zapadnom Balkanu, otvarajući novo poglavlje poslovanja u segmentu napitaka.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE