Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kompanija Delez Srbija i New Moment – saradnja za nove kreativne pobede

    Kompanija Delhaize Serbia otvorila je novo kreativno poglavlje u svom poslovanju i započela saradnju sa najnagrađivanijom marketinškom agencijom na Balkanu – New Moment New Ideas company.

    Saradnja između New Momenta i najvećeg maloprodajnog lanca u Srbiji prevashodno će se odnositi na pružanje usluga iz kreativnog poslovanja u domenu ATL i BTL oglašavanja, brendiranja radnji i proizvoda i digitalnog dizajna.

    Tim povodom, poznati lanac supermarketa u sastavu kompanije Delez Srbija– Maxi, već je predstavio svoj novogodišnji koncept pod sloganom “Svako naše dobro delo čini nas boljim”, čime je poslata snažna poruka solidarnosti u ovom vremenu punom neizvesnosti.

    „U našem poslu najlepše ideje se stvaraju kada postoji profesionalan i zreo ljudski odnos izmedju kompanije i agencije. Tada se dešavaju autentične, originalne stvari kao što je novogodišnja Maxi kampanja. Ova kampanja posvećena je svima nama, običnim i neobičnim ljudima, koji uprkos delikatnoj godini iza nas, nismo prestali da verujemo u dobro u drugima”, rekao je povodom ove saradnje Veljko Golubović, izvršni kreativni direktor agencije New Moment.

    Nema sumnje da će novi poslovni angažman New Moment agencije biti veliki izazov za njihov kreativni tim, s obzirom na svakodnevnu dinamiku poslovanja koju sa sobom nosi industrija maloprodaje.

    “U svakodnevnim izazovima u radu sa velikim klijentima, uvek je poslastica imati priliku da komunicirate sa velikom populacijom. Baš kao što kreativci crpe ideje iz svakodnevice i malih stvari, zauvek zaljubljeni u magiju proizveli smo kampanju koja već osvaja srca mnogih ljudi, i podseća nas ko smo i za šta smo sposobni”, istakao je Igor Milovanović, head of art New Momenta.

    U kompaniji Delez Srbija očekuju da ova saradnja donese nove poslovne uspehe kroz jačanje brenda na svim poljima, posebno imajući u vidu dosadašnje poslovne rezultate jedne od najvećih regionalnih advertajzing agencija.

    „Maxi je omiljeni supermarket kupaca u Srbiji sa tradicijom dužom od dve decenije. Upravo u tome i leži naša zajednička odgovornost, kao i u činjenici da poslujemo u jednoj od najdinamičnijih industrija na tržištu. Lično  izuzetno verujem u poverenje, posvećenost i integritet, i sigurna sam da će to biti ključne vrednosti na kojima ćemo graditi naše partnerstvo sa agencijom New Moment. U poslu je sve lakše kada pored sebe imate partnera koji je uspešan, koji ima istu misiju kao i vi, ali i koji sa posebnom emocijom pristupa marketingu i građenju brenda. U ime celog tima želim prijatnu dobrodošlicu našoj novoj agenciji i radujem se uspesima i projektima koji su pred nama” istakla je Semra Zejnilović Katičić direktorka marketinga u kompaniji Delez Srbija.

    Delez Srbija je članica jedne od najznačajnijih međunarodnih trgovinskih kompanija Ahold Delez, čije je sedište u Holandiji i koja posluje u Evropi, Americi i Aziji.

    Delez Srbija posluje kroz formate Maxi, Mega Maxi, Tempo i Shop&Go, a u Srbiji ovaj maloprodajni lanac ima više od 500 maloprodajnih objekata sa više od 12.500 zaposlenih.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Maxi

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE