Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Ko je sve zaradio od mundijala?

    Svetska fudbalska federacija je najzadovoljnija održavanjem Svetskog prvenstva u fudbalu u Rusiji, jer je inkasirala 6,1 milijardu dolara. Ali ko će sve profitirati od mundijala?

    Gradove u kojima se održavaju utakmice mundijala posetilo je više od pet miliona turista, a skoro polovina njih je boravila u Moskvi. Postavlja se pitanje gde su oni potrošili najviše novca?

    U GUM-u, najpoznatijem trgovinskom centru u Moskvi, sve je u duhu Svetskog prvenstva. Atmosfera koja vlada u centru navodi turiste da ostaju i kupuju.

    „Oko 50 odsto prometa, u toku svetskog prvenstva, napravili su turisti, dok je uobičajeni promet od posetilaca oko 15 odsto“, rekao je direktor trgovinskog centra GUM Timur Guguberidze.

    Prema zvaničnim podacima, aktivnosti moskovske ugostiteljske industije udvostručene su prve nedelje Svetskog prvenstva. A podaci o prodaju u trgovinskom centru potvrdili su „čarobno“ dejstvo Mundijala.

    „Postoji zanimljiva činjenica da tokom Svetskog prvenstva u fudbalu posetioci troše dvostruko više nego inače“, kaže Guguberidze.

    Od Mundijala profitirale su i male kafeterije, u kojima je inače mirna atmosfera. U jednoj takvoj kafeteriji, postavljen je video bim na kojem posetioci prate utakmice i gde se služe čokoladni kolači u obliku lopte.

    „Broj posetilaca kod nas udvostručen je, uglavnom su sve stranci, čini mi se da su ljudi iz čitavog sveta ovde. Osećaj je neverovatan zaista“, kaže Kiril, vlasnik kafeterije.

    Svetsko prvenstvo u fudbalu prvi put se održava u Rusiji, a utakmice su se igrale u 11 gradova, koje je posetilo oko pet miliona turista.

    Ali, nisu samo trgovci i ugostitelji profitirali. Od kako je počelo Svetsko prvenstvo u Rusiji prihod muzeja se uvećao za 91 odsto (najveći udeo ima Kremlj, u blizini kojeg je fan zona), krstarenje rekom Moskvom beleži rast od 36 odsto, Filharmonija je u plusu 58 odsto.

    Izvor: N1, agencije

    Foto: Screenshot

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE