Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kineski ALIPEJ utrostručio broj trgovaca u Evropi

    Vodeća kineska platforma za elektronsko plaćanje Alipej (Alipay) tokom prošle godine je utrostručila broj trgovaca u Evropi.

    Kineska platforma je napravila veliki iskorak u Evropi, zahvaljujući kineskim turistima koji u sve većem broju hrle u taj region, kaže direktor evropskog odeljenja Alipeja Roland Palmer.

    On je u izjavi za tv mrežu CNBC naveo da je ta kompanija prošle godine utrostručila broj evropskih trgovaca koji prihvataju Alipej onlajn i mobilni sistem plaćanja.

    „Govorimo o desetinama hiljada trgovaca koji su zaista ushićeni zbog mogućnosti da im Alipej obezbedi pristup bogatim potrošačima, kao i onima iz srednje klase koji putuju kako bi obišli svet i koji žele da kupe poznate evropske brendove“, rekao je Palmer na jednoj konferenciji u Amsterdamu.

    Alipej je u vlasništvu kompanije Ant fajnenšenel, privatnog kineskog tehnološog diva čija je vrednost prošle godine iznosila 150 milijardi dolara.

    Palmer je rekao i da Alipej ima oko milijardu aktivnih korisnika, te da 55 zemalja u svetu trenutno prihvata platformu, od čega čak 29 u Evropi.

    Kineski potrošači su među onima koji su najbrže usvojili digitalna plaćanja, navodi CNBC, i podseća na jednu analizu EY iz 2018. godine koja je pokazala da čak 83 posto kineskih potrošača obavlja plaćanja ili transfer novca preko svojih mobilnih telefona.

    Izvor: Blic, Tanjug

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE