KIKO MILANO proslavio rođendan u društvu poznatih šminkera i influensera
La Dolce vita na Kiko Milano način
Postoji taj čuveni mit o uvek doteranoj Italijanki koja privlači poglede gde god da se pojavi. Od Sofije Loren do Kjare Feranji, dame iz Italije poznate su po hedonizmu, lakoći življenja i blistavom izgledu. Jedna od njihovih tajni je i italijanski make-up brend br. 1 KIKO MILANO koji ove godine slavi dvadeset pet godina postojanja.
U čast tog jubileja, u beogradskom hotelu Pavilion organizovana je rođendanska proslava u društvu odabranih šminkera i influensera koji su verni obožavaoci brenda.
Pored zaštitnog lica KIKO Milano za Srbiju Dunje Jovanić, u proslavi su uživali i poznati šminkeri Dragan Vurdelja, Nena Ilić, Sanja Orlandić, Ana Minić, Sofija Grijak, Ivana Canić i Milica Lukaja, pevačica Marija Mikić, influnserka Ena Luna i manekenka Nina Radaković.
Gosti su imali priliku da isprobaju limitiranu kolekciju Happy B-Day, Bellezza! sastavljenu od najpopularnijih proizvoda šminke, skin care-a i aksesoara od osnivanja brenda, u novim ekskluzivnim pakovanjima.
Limitirana kolekcija donosi globalne bestselere uključujući maskaru Luxurious Lashes Maxi Volume Brush Mascara i karmin Passion Matte Lipstick, proizvode koji su osvojili beauty nagrade, popularne favorite iz nedavnih kolekcija kao što je Dolce Diva Baked Bronzer kao i make-up proizvode koje su birali kupci glasanjem na Instagramu poput Candy Body Butter Body Cream.
Osnovan 1997. godine u italijanskoj prestonici mode, KIKO MILANO stekao je planetarnu popularnost zahvaljujući neverovatnom spektru nijansi, tonova i tekstura koji ispunjavaju sve profesionalne i lične potrebe. Najveći deo asortimana proizvodi se u Italiji, spajajući kvalitet, vodeću tehnologiju i neprevaziđenu stručnost u kozmetici.
U Srbiji, brend možete pronaći u prodavnicama KIKO MILANO u šoping centrima Galerija, Ušće, BEO, Ada Mall i Delta Planet Niš, a od sutra i u novootvorenoj prodavnici u Zmaj Jovinoj ulici u Novom Sadu. Kompletan asortiman je dostupan i u Fashion&Friends onlajn shopu i mobilnoj aplikaciji.
Izvor: BIZLife
Foto: KIKO MILANO