Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kiehl’s Since 1851 od sada dostupan u Novom Sadu

    Kiehl’s Since 1851 od sada dostupan u Novom Sadu

    Kiehl’s Since 1851, kultni američki brend specijalizovan za kreiranje formula za negu kože i kose, 1. septembra otvorio je svoju četvrtu prodavnicu u Srbiji, a prvu prodavnicu u Novom Sadu, u tržnom centru Promenada.

    Kiehl’s je postao prepoznatljivo ime u industriji nege kože od otvaranja prve originalne apoteke u Njujorku 1851. godine, jer svojim kupcima nudi najfinije formulacije izrađene na temelju novih naučnih saznanja i jedinstveno delotvornih prirodnih sastojaka. Sa dolaskom na tržište Srbije 2019. godine i otvaranjem prodavnice u TC Ada Mall, prodavnice u Galeriji Belgrade, prodavnice u TC Ušće i online prodavnice, Kiehl’s je obradovao mnoge ljubitelje ovog kultnog američkog brenda za negu kože. Brend nastavlja širenje prodajne mreže, otvaranjem četvrte po redu prodavnice u Srbiji, a prve u Novom Sadu, u tržnom centru Promenada.

    Kiehl’s je osnovan u njujorškoj četvrti Ist Vilidž kao klasična apoteka. Njegovo jedinstveno i bogato nasleđe predstavlja pravu riznicu znanja iz područja kozmetike, farmacije, botanike i medicine, koje se razvijalo i prenosilo sa generacije na generaciju.

    Uz već prepoznatljive elemente duge istorije i tradicije Kiehl’sa, ali i jedinstveni ekscentričan karakter same prodavnice, Kiehl’s je otišao korak dalje, pa je nova prodavnica dizajnirana i izgrađena po principima održivosti. Od 1851. godine misija Kiehl’sa je uvek težiti boljem – od odgovorne formulacije proizvoda, pakovanja, proizvodnje do podrške zajednicama i smanjenju uticaja na životnu sredinu. I u novoj prodavnici u tržnom centru Ušće, Kiehl’s nastavlja sa praktikovanjem Future Made Better inicijative, koja predstavlja Kiehl’sovo putovanje ka smanjenju uticaja na životnu sredinu i poboljšanju uslova zajednice u kojoj su prisutni. Njihov rad ka tom cilju podrazumeva kreiranje odgovornih formula sa obnovljivim sastojcima i održivim pakovanjem, kao i poboljšanjem materijala koje koriste u prodavnicama.

    Pored brige o okruženju, posvećenosti zajednici kojoj služe i prepoznatljivo uređenje prodavnica, Kiehl’s Since 1851 ostaje veran svom nasleđu i u pogledu vrhunskog spektra usluga koje nudi kupcima širom sveta. Svaki član Kiehl’sovog prodajnog osoblja je upoznat sa načinom usluživanja kupaca koji praktikuje brend, pa je uz poznavanje sastojaka formula i apotekarske tradicije, osposobljen za prepisivanje tretmana i režima nege kože i kose u skladu sa individualnim potrebama kupaca.

    Kao u svim Kiehl’s prodavnicama širom sveta i u novoj prodavnici u Ušću će se praktikovati inicijativa ‘’Isprobajte pre kupovine’’ koja omogućava klijentima da preuzmu komplementarne uzorke i isprobaju ih kod kuće.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Kiehl’s Since 1851

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE