Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kiehl’s predstavlja prvu liniju za intimnu regiju – Kiehl’s personals

    Kiehl’s stoji na usluzi svojim zajednicama od 1851. godine, stvarajući efikasne formule koje odgovaraju ključnim potrebama potrošača. Osim toga, ovaj brend takođe oduvek direktno pristupa tabu temama. Kiehl’s danas ruši barijere u razgovorima o intimnim područjima i utire put novom kolekcijom za intimnu negu.

    Razgovori o intimnim područjima tradicionalno su negativni, ali najotvorenija generacija do sada, generacija Z, želi to da promeni. Čak 46% ljudi u SAD-u smatra kako postoji određena stigma povezana sa korišćenjem medicinskih pojmova kod opisivanja anatomije čoveka i samo 20% ljudi bez neprijatnosti razgovara o sopstvenom telu.

    S obzirom na to da je potreba potrošača u porastu, ova revolucionarna kolekcija predstavlja dva nova dermatološki ispitana proizvoda: Ingrown Hair & Tone-Correcting Intimate Drops, serum za ujednačavanje tona kože intimnog područja i za urasle dlačice i Over & Under Cream-to-Powder Deodorant, kremasto- puderast dezodorans. Za negu vašeg intimnog područja, ovi proizvodi su formulisani za sve tipove kože, sve tonove kože i sve polove. Novom Kiehl’s Personals kolekcijom, Kiehl’s želi da razbije zastarele tabu teme važnom porukom: nema čega da se stidite kada su u pitanju dlačice ili mirisi!

    Ingrown Hair & Tone-Correcting Intimate Drops

    Ovaj tretman za zaglađivanje i posvetljivanje sa dvostrukim dejstvom vidljivo smanjuje neujednačen ton kože i pomaže u borbi protiv neprijatnih uraslih dlačica, koje mogu biti izazvane iritacijom, brijanjem i depilacijom, a istovremeno ublažava nelagodnost na intimnim područjima.

    Korisnici su naglasili da proizvod:

    • Pomaže u smanjenju pojave uraslih dlačica u 90 minuta
    • 90% potrošača slaže se da ton kože izgleda ujednačenije

    Dvofazna formula, koja se aktivira snažnim protresanjem, sadrži jedinstvenu tehnologiju brenda, posebno razvijenu i testiranu za intimna područja, uključujući:

    • Nežnu mešavinu AHA kiselina: Posebno napravljena mešavina formule koja vidljivo poboljšava izgled uraslih dlačica i ujednačava ton kože.
    • Moćni astaksantin i ulje jojobe: U sklopu formule pomažu da se umiri i ojača barijera kože.

    * Zanimljiva činjenica: Flamingosi su ružičasti zahvaljujući upravo astaksantinu!

    Over & Under Cream-to-Powder Deodorant

    Uz dokazanu 96-satnu kontrolu mirisa, dezodorans je obogaćen blagom mešavinom kiselina koja dokazano deluje protiv neželjenih telesnih mirisa i neutrališe ih. Kremasta tekstura sa puderastim završetkom nudi laganu, svilenkastu teksturu koja je sigurna čak i za najintimnija područja (uključujući pazuhe, prsa i intimnu zonu).

    Prateći film o junaku kampanje, “Who Wants to Be a Million-Hair?” prikazuje se kviz u kom nastupa zagovornica dlačica na telu, Ilana Glazer, i nastoji da promeni način na koji ljudi razgovaraju (ili izbegavaju da razgovaraju) o svojim dlačicama i mirisu.

    Nezavisno od toga da li preferirate da zadržite dlačice “tamo dole“ ili da ih se rešite, Kiehl’s podseća na važnost otvorenog razgovora o uraslim dlačicama, crvenilu i mirisima i ističe kako tu nema mesta za neprijatnost ili stid!

    Kako biste saznali više o Kiehl’s personals kolekciji za ličnu negu i o pratećoj kampanji, posetite njihovu Kiehl’s internet stranicu. 

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Kiehl’s

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE