Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    #KAKTUS2018: Idea is nothing without execution!

    Četvrti po redu, nacionalni Festival integrisanih komunikacija – KAKTUS 2018, biće organizovan 12. i 13. novembra, u hotelu „Hyatt Regency“ u Beogradu.

    Pod ovogodišnjim sloganom „Idea is nothing without execution!“, akcenat festivala biće na kvalitetnim i vanvremenskim egzekucijama, bez kojih nijedna ideja ne bi mogla da preživi, navode organizatori iz Marketing mreže.

    KAKTUS 2018 ponudiće učesnicima kvalitetan i raznovrstan program iz različitih oblasti integrisanih komunikacija, kao i pregled najnovijih svetskih trendova, a festival će otvoriti kreativni direktor agencije David&Goliath Los Angeles (USA) Marcelo Padoca.

    Prvi dan festivala obeležiće interaktivna predavanja i sesije eminentnih stručnjaka iz Evrope i sveta među kojima su i Harjot Singh, Chief Strategy Officer, McCann Worldgroup EMEA (UK); Gabriela Lungu, Founder, WINGS Creative Leadership Lab (CZ); Michael Maslov, General Director and Partner, Ketchum Moscow (Russia) i Fabien Aufrechter, Lead, Havas Blockchain (France).

    Drugog dana festivala biće organizovane THINK TANK radionice, kao i debata na temu programmatic advertisinga u organizaciji agencije Direct Media.

    Pored toga, biće dodeljene i godišnje strukovne nagrade KAKTUS 2018. Nagrade se dodeljuju u 25 kategorija, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje u protekloj godini. O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri koji čine 26 uglednih profesionalaca iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regiona.

    „Tržište marketinških komunikacija u Srbiji već četiri godine ima svoj nacionalni festival, u okviru koga se slave samo najkvalitetnije ideje, one koje pomeraju granice struke i streme ka boljoj budućnosti. Ove godine nastavljamo dalje, sa još kvalitetnijim programom, sjajnim govornicima, novim iskustvima i isticanjem ideja koje opstaju“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i urednica portala Marketing mreža i podsetila da prijavljivanje na konkurs za KAKTUS nagrade traje do 22. septembra.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    Piše: T.K.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE