Kako proizvodne kompanije mogu pobediti nove izazove u prodaji?

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako proizvodne kompanije mogu pobediti nove izazove u prodaji?

    Izdvojiti se, podići produktivnost i osigurati stalan rast neki su od najvažnijih ciljeva kojima teži svaka proizvodna kompanija, a u poslednjih godinu dana su naročito teško dohvatljivi.

    Uz sve poteškoće koje su se pojavile u samom procesu proizvodnje, poput nabavke sirovina, organizacije rada u fabrici i isporuke proizvoda, i prodaja je postala izazovna. Klasični kanali prodaje kao što su sajmovi, ali čak i prezentacije ili sastanci uživo u velikoj su meri i dalje onemogućeni. Drugačiji, kreativan pristup prodaji ključan je za privlačenje novih klijenata, ali i održavanje sistematizovanih odnosa s ciljem zadržavanja postojećih klijenata.

    Upravo zbog kompleksnosti prodajnog procesa proizvodnih kompanija u novim okolnostima, HSM informatika odlučila je da svoj sledeći online event, Proizvodnja 2.0 – Novi izazovi u prodaji, posveti baš njima.

    Budući da je najbolje učiti iz iskustva uspešnih kompanija na ovaj smo online event pozvali neke od vodećih proizvođača u regiji. Josip Ergović, član uprave za komercijalne poslove Nexe grupacije s glavnim urednikom poslovnog nedeljnika Lider, Miodragom Šajatovićem, razgovaraće o njihovom iskustvu prodaje i proizvodnje u kriznim vremenima. U kratkom case studyju Sanja Hanižjar, rukovodilac sektora za analitiku i prodajne procese Nexea objasniće koji alati im pomažu da zadrže poziciju regionalnog lidera u proizvodnji građevinskog materijala i u budućim vremenima.

    Drugi je gost nemačko-srpska kompanija SCGM koja se između ostalog bavi industrijskim dizajnom, konstrukcijom alata i izradom plastičnih proizvoda. Sandra Čađenović, direktorka SCGM-a o trenutnom stanju poslovanja kompanije pričaće sa Danicom Stupar, izvršnom direktorkom Bizlife-a. Kratki case study o tehnologijama koje koriste u vođenju poslovanja izložiće Suzana Nedeljković, rukovodilac sektora prodaje u SCGM-u.

    Koju ulogu u oporavku kompanija imaju mediji i oglašavanje objasniće Zoran Turković, direktor vodeće medijske kuće u Hrvatskoj, 24sata.

    U sam događaj uvešće nas govornici iz HSM informatike, Jakov Urbanke, Director of Business Solutions, i Slaven Stojanović, Head of Sales. Njima će se pridružiti i Hrvoje Supić, Regional Vice President, Salesforce. Govoriće o tome kako tehnologija kompanijama može biti od velike pomoći u ostvarenju zadatih ciljeva. Temu će zaključiti Paula Stražičić, konsultantkinja u HSM-u, kratkom prezentacijom o tome što je potrebno za uspešan CRM projekat.

    Event će se održati 13.4. s početkom u 10 sati. Broj mesta je ograničen, a vi se možete prijaviti OVDE.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE