Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    kako povećati onlajn prodaju

    5 važnih saveta kako povećati online prodaju za praznike

    Kako povećati online prodaju ključno je pitanje za vlasnike biznisa pred kraj godine, kada tradicionalno vlada pomama za kupovinom.

    Kraj godine i praznici tradicionalno su period godine kada svi mnogo više kupujemo, a pandemija je nametnula nove navike pa tako sve više kupaca pazari online kako bi izbegli zdravstvene rizike.

    Tokom praznika kupci mogu računati i na sniženja, rasprodaje i različite povoljnosti.

    Kako povećati online prodaju?

    A kako bi trgovci mogli u svoju online prodavncu da „uvedu“ što više kupaca. I da li je dovoljno da spreme samo popuste i fokusiraju se na kampanju dok kupci” isčekiraju” ko ima bolju ponudu?

    Neke od saveta kako da trgovci iskoriste „pomamu“ praznične kupovine ako prodaju preko interneta daje Ivan Tanasković  e-commerce menadžer sa više od 10 godina iskustva u internet prodaji na domaćem i inostranom tržištu i rukovodilac internet prodaje u kompaniji Planeta Sport.

    Ivan Tanasković

    Ivan Tanasković

    Bilo da su u pitanju proizvodi ili usluge, prodavci moraju biti spremni, kaže Tanasković za BIZLife portal.

    „Ovo je deo sezone koji zahteva maksimalnu posvećenost, organizovanost i spremnost, sa ciljem maksimizacije učinka, odnosno prodaje. Izađite iz kalupa standardnih akcija i priredite svojim kupcima drugačije korisničko iskustvo“, savetuje trgovce Tanasković.

    Izdvaja i pet važnih detalja na koje bi online trgovci posebno trebalo da se fokusiraju:

    • Vrhunsko korisničko iskustvo
    • Besplatnu i/ili brzu dostavu
    • Veliki izbor atraktivnih i aktuelnih proizvoda
    • Veliki izbor načina plaćanja
    • Odlične cene
    Kako povećati onlajn prodaju za vreme praznika

    Kako povećati onlajn prodaju za vreme praznika

    Čak i ako nemaju velike timove, veruje da neće biti teško da se trgovci „stave u cipele kupca“. I procene svoju ideju i sa druge strane

    „Pored toga, nameće se bezbroj pitanja na koja je potrebno odgovoriti pre početka prodajnih kampanja. Neka od njih su da li su trgovci uradili analizu i popis online inventara, da li su unapredili proces dostave, da li prate inovacije na polju novih načina plaćanja, koji mogu značajno unaprediti prodajne rezultate, da li su uradili tehničku proveru opterećenja hostinga i stabilnosti sajta pri većem broju poseta, zatim da li su omogućili efikasnu i brzu korisničku podršku“, dodaje Tanasković.

    Navodi i da treba imati u vidu da neprijatna iznenađenja nikada nisu dobrodošla. A pogotovo ne u prodajnom delu sezone.

    Kupci sve informisaniji, znaju tačno šta žele

    Tanasković primećuje da su kupci danas mnogo informisaniji nego prethodnih godina i da tačno znaju šta žele, ali i kako to da pronađu po povoljnijim uslovima.

    Zato predlaže da pre bilo kakvog plana trgovci urade analizu prodaje i oglašavanja prema kanalima prodaje i uređaja sa kojih je došla kupovina.

    „Na ovaj način, uvidom u rezultate pojedinačnih kupaca, stičete pravu sliku, na koji način treba da nastupite, sa kojim budžetima po kom kanalu da učestvujete, a sa ciljem da unapredite rezultate od proteklih godina“, ističe.

    Različiti benefiti privlače različite mušterije

    Bilo da je to cena, besplatna dostava ili dostava u roku od jednog do dva sata, isporuka na paketomate, sve su to benefiti koje kupci cene.

    Potrudite se da podignete nivo i kvalitet vaših usluga. To može biti ključno za uspešne rezultate ove sezone, savetuje trgovce Tanasković.

    Online trgovina i u Srbiji usled pandemije beleži porast.

    „S obzirom na rezultate koje je objavila Narodna Banka Srbije u vidu korišćenja i potrošnje kartica u interent prodaji u Srbiji, dolazimo do zaključka da je konačno i kod nas internet trgovina doživela veliki rast, a sada je na svima nama učesnicima u ovog ekosistema da pokušamo da održimo ovaj trend kroz kontunuiran rad i edukaciju kako nas samih, a tako i kupaca“, ističe Tanasković.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pexels, Privatna arhiva

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE