Kako pisanje dnevnika popravlja mentalno zdravlje?

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako pisanje dnevnika popravlja mentalno zdravlje?

    Pisanje dnevnika datira od davnina, a šta je razlog njegove popularnosti? Prema rečima Merriam-Webster, vođenje dnevnika je način beleženja naših dnevnih misli ili iskustava na papir – u dnevnik.

    Međutim, umetnost vođenja dnevnika nije baš tako jednostavna. Taj hobi se proširio na razna polja i postoji u raznim formama – praćenje ciljeva, snova, ishrane samo su neki od primera. Pisanje dnevnika na mnogo načina pomaže da se izborimo sa nama samima.

    Ali da li je to dokazano baš tako? Da bismo to saznali, potrebno je da se na kratko osvrnemo na istoriju pisanja dnevnika.

    Ne možemo sa sigurnošću reći kada tačno je počelo, ali ono što možemo da tvrdimo jeste da su ljudske misli bile zapisivane oduvek.

    Osamdesetih godina, mnoge škole uvele su pisanje dnevnika u časove maternjeg jezika. Iako je to bilo dokumentovanje materije vezano za gradivo, mnogi nastavnici su primetili da takva aktivnost kod učenika doprinosi razvijanju mišljenja, kao i da ima terapeutska dejstva.

    Od tada, pisanje dnevnika prihvaćeno je kao ne-medicinski način za poboljšanje mentalnog zdravlja i bilo je promovisano kao pokret za brigu o sebi.

    A šta je tačno to u čemu nam pomaže vođenje dnevnika, pročitajte OVDE.

    Izvor: Cover.rs

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE