Kako moda brine o našem zdravlju
Moda igra važnu ulogu u našem svakodnevnom životu. Možda toga nismo ni svesni, ali odeća koju nosimo odraz je nas samih. Pomoću nje izražavamo našu ličnost, ono što volimo, ko smo i šta nam je važno.
Priznajte, koliko puta vam se desilo da zakasnite na posao ili važan sastanak jer ste isprobavali razne odevne kombinacije kako biste pronašli onu pravu u kojoj se osećate lepo i u kojoj ćete ostaviti najbolji utisak?
Za svaku našu posebnu priliku, moda je tu sa nama. Pažljivo biramo šta ćemo obući i kada proslavljamo rođendane, diplomiranje, venčanja, prvi sastanak, prvi posao, novi posao. Kada postignemo cilj koji smo zacrtali počastimo se torbom koju „merkamo“ već neko vreme. Čak i kada nam nije dan, desi se da kupimo sebi neki komad garderobe kako bismo se oraspoložili.
Bili toga svesni ili ne, iako ne pratimo svi modu, svi mi volimo modu. A moda prati i voli nas. Mesec oktobar je jedan od meseci kada nam brendovi širom sveta pokazuju da nas vole i da mi treba da volimo sebe i vodimo računa o našem zdravlju.
Oktobar je Mesec borbe protiv raka dojke i ovo je baš period kada mnogi modni i kozmetički brendovi širom sveta pružaju podršku istraživanju raka dojke i doniraju deo prodaje dobrotvornim organizacijama za podizanje svesti i traženje leka za ovu opaku bolest.
U Srbiji se godišnje rak dojke otkrije kod 4.300 žena, a preko 1.600 žena umre od raka dojke. Sa stopom obolevanja od 73,5 na 100.000, Srbija se nalazi u srednjem riziku na 20. mestu od 40 zemalja. Istovremeno po stopi umiranja Srbija je na drugom mestu u Evropi.
Na isti način kao što brine o svom spoljašnjem izgledu, žena treba da brine o svom zdravlju, redovno se samopregleda i odlazi kod lekara. Preventivni pregledi su najvažniji korak u borbi protiv ove opake bolesti zato što ukoliko je otkriven na vreme, rak dojke je izlečiv.
Jedan od modnih brendova u Srbiji koji posebnu podršku daje borbi protiv raka dojke je Lindex koji će od 01. do 14. oktobra, 10% prihoda od prodaje kompletnog asortimana za žene donirati Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije.
Uvek je lepše kada kupujemo sa određenim, dobrim, ciljem.
Izvor: BIZLife
Foto: Pexels
Piše: M.S.
Pingback: - Triple Jump