Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako je SAVET Vorena Bafeta poslužio kao inspiracija za NAZIV novog parfema Džej Lo (FOTO)

    Naziv najnovijeg parfema Dženifer Lopez, Promise, inspirisan je nečim što je milijarder Voren Bafet rekao poznatoj pevačici, glumici i preduzetnici.

    „Rekao mi je nešto što je rezonovalo sa mnom. Rekao je – brend je obećanje“, otkrila je Lopez u septembru na predstavljanju parfema.

    „Osećam se kao da sve što iznesem u svet mora da bude obećanje. Moramo imati obećanja sa sobom. To je ono što nas gura napred. Njegove reči su me naterale da razmišljam o životu na drugačiji način“, rekla je ona.

    Tako je poznata pevačica shvatila da je baš Promise pravi naziv za njen parfem.

    Forbs je Dženifer Lopez stavio na 76. mesto liste poznatih ličnosti koje su najviše zaradile u 2019. godini, sa procenjenom zaradom od 43 miliona dolara. Kako se navodi, njeno carstvo koje čini 25 parfema vredno je dve milijarde dolara.

    Iako je ovaj savet bio velika inspiracija za Lopez, Bafetu nije prvi put da ga koristi. Naprotiv, reč obećanje jedna je od najčešćih reči koje Bafet godinama koristi u pismima akcionarima Berkšir Hataveja.

    U stvari, predsedavajući i izvršni direktor Berkšira je spomenuo reč „obećanje“ više od 130 puta u pismima, bilo da se radi o ispunjenim obećanjima, obećanjima koja su drugi prekršili i obećanjima koja je dao akcionarima.

    I u svom pismu iz 1990. godine, rekao je, „ponašaćemo se upravo onako kako smo obećali, i zato što smo to obećali, i zato što moramo da postignemo najbolje poslovne rezultate.“

    Izvor: BIZLife

    Foto: Beta/AP

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE