Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako je na novom poslu: Jelena Ovuka, Japan Tobacco International

    O prvim utiscima sa novog radnog mesta – za BIZLife govori Jelena Ovuka Digital Retention & Advocacy Manager at Japan Tobacco International.

    Sa njom smo razgovarali o novom radnom okruženju, izazovima i zadacima, a pitali smo je i kako vidi svoje karijerno napredovanje u novoj kompaniji i koje korake planira da preduzme kako bi postigla svoje profesionalne ciljeve?

    Jelena Ovuka (Darko Radulović)

    Prelazak iz jednog regionalno velikog sistema u drugi globalno veliki sistem sa sobom, pre svega, nosi drugačiju perspektivu. U protekla tri meseca rada u kompaniji Japan Tobacco International imala sam prilike ne samo da steknem uvid u velike globalne projekte već i da od prvog dana budem deo velikih projekata koji se razvijaju i lokalno, odnosno regionalno. Na primer, trenutno radim zajedno sa svojim timom na velikom projektu koji će uskoro na domaće tržište doneti jedinstven proizvod vrhunske japanske tehnologije. Smatram da rad u internacionalnom okruženju pruža brojne mogućnosti za učenje i usavršavanje, kao i proširivanje znanja i veština. U mom slučaju je sa promenom posla i kompanije došla i promena industrije, koja mi je, zapravo, predstavljala najizazovniju promenu.

    • Koji vam je bio ključni motiv da pređete u Japan Tobacco International?

    Moj profesionalni razvoj počeo je pre više od deset godina i rekla bih da je moj karijerni put išao nekim logičnim tokom. Naime, prvo sam, po završetku fakulteta, četiri godine radila u dve manje marketinške agencije, zatim sam naredne tri godine provela u dve veće agencije, da bih pre četiri godine prešla u regionalnu kompaniju, tako da bih rekla da je moj prelazak u globalnu kompaniju došao prirodno. Osim toga, motivi za promenu posla i prelazak u Japan Tobacco International svakako su i dodatne mogućnosti za rast, razvoj i napredovanje, a uz to, naravno, i novi izazovi.

    • Kako vidite svoje karijerno napredovanje u novoj kompaniji i koje korake planirate da preduzmete kako biste postigli svoje profesionalne ciljeve?

    U kompaniji JTI postoji kako kratkoročni tako i dugoročni plan za svakog zaposlenog. Već devetu godinu zaredom JTI dobija eksterno prestižno priznanje za najboljeg poslodavca „Top employer” i istovremeno je drugi najbolje ocenjeni poslodavac u Srbiji u ključnim oblastima: razvoj zaposlenih i prilike koje im se pružaju za učenje i napredovanje, blagostanje zaposlenih i kontinuirano slušanje njihovih zahteva za unapređenje radnog okruženja, te privlačenje kvalitetnih talenata na sve zahtevnijem tržištu rada. Mogućnosti za napredovanje postoje ne samo na horizontalnom nivou već i na vertikalnom, kroz različite sektore. Kako sam u kompaniju došla na poziciju Digital Retention & Advocacy Managera, svakako mi je plan da svoje profesionalne ciljeve prevashodno usmerim na sektor digitala i komunikacije, uz želju da u budućnosti imam priliku da radim i na drugim globalnim projektima, proširim svoje polje delovanja i preuzmem veće odgovornosti.

    Jelena Ovuka (Darko Radulović)

    • Koja su vaša očekivanja od novog poslodavca i kako se ona poklapaju sa stvarnim iskustvom i atmosferom u kompaniji Japan Tobacco International Srbija?

    Mogu slobodno reći da su moja očekivanja ne samo ispunjena već i nadmašena. Na tome mogu da zahvalim, pre svega, sjajnom timu ljudi sa kojima imam prilike da sarađujem, i to ne samo u okviru svog, marketinškog sektora već i drugih povezanih sektora. Kolege su zaista učinile da se od prvog dana osećam kao deo tima i zahvalna sam im na pomoći i podršci koju sam dobila u proteklom periodu.

    • Gde sebe vidite za pet godina kada je reč o vašoj karijeri i profesionalnom razvoju?

    Svoju profesionalnu karijeru planiram dalje da razvijam u kompaniji Japan Tobacco International, jer smatram da su mogućnosti koje rad u ovoj multinacionalnoj kompaniji nudi ogromne. Zahvalna sam na prilici da budem deo ove renomirane kompanije i verujem da ću u godinama koje dolaze opravdati poverenje i očekivanja. Smatram da, kada radite u ovako velikoj globalnoj kompaniji, granice zaista ne postoje i nadam se da ću za pet godina imati priliku to i da dokažem.

     

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: Darko Radulović

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE