Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Aleksandra Savić, Bosch

    Kako je na novom poslu: Aleksandra Savić, Bosch

    O prvim utiscima sa novog radnog mesta – za BIZLife govori Aleksandra Savić predstavnica za korporativne komunikacije kompanije Bosch Srbija

    • Kako vam je na novom poslu?

    Dinamično. Izazovno. Inspirativno. Dinamično jer sam od samog dolaska u Bosch uključena u strateške projekte i inicijative koje prate brz rast i razvoj kompanije. Promene se dešavaju iz dana u dan i na meni je ne samo da ih ispratim već i implementiram i prenesem na adekvatan način. Izazovno je jer je ovo moj prvi susret sa ICT industrijom, i to u kompaniji koja je izuzetno kompleksna i mnogo više od kućnih aparata. Neko vreme sam bila pod utiskom baš zbog tog uvida jer nisam mogla da pretpostavim da se, na primer, na našoj novobeogradskoj lokaciji razvijaju softveri za autonomne automobile. I ono najvažnije – na novom poslu mi je inspirativno jer radim u multinacionalnom okruženju, sa mladim timom i datom slobodom da na najbolji mogući način primenim svoju ekspertizu, ispoljim kreativnost i uvodim novine.

    • Kako biste ga uporedili s prethodnim poslom?

    Pored same industrije, najveća razlika je u tome što sam u prethodnoj kompaniji radila u timu od 10 ljudi, a sada sam na poziciji koja je „one man show”. Takođe, ono što je drugačije definitivno je opis posla. Na prethodnoj poziciji bila sam fokusirana na interne i krizne komunikacije, koje ostaju moja velika strast, i njihovu ulogu u građenju reputacije kompanije. Sada sam na poziciji koja je više strateška i kombinuje zadatke iz različitih oblasti – od digitalnog marketinga, odnosa sa državnim organima i medijima, CSR-a, employer brandinga, pa sve do, na moju veliku radost, internih komunikacija u saradnji sa kolegama iz HR-a.

    • Šta je bio motiv za promenu posla?

    Krajem prošle godine pravila sam dugoročan plan za svoju karijeru i jedna od želja mi je bila da se u jednom trenutku oprobam i u ICT industriji. Taj trenutak je došao malo ranije nego što sam mislila i moram da priznam da je odluka o promeni posla bila veoma emotivna, ali sam, posmatrajući „znakove pored puta”, osetila da je najbolja za moju dalju karijeru. Čitajući opis trenutne pozicije, imala sam utisak kao da je kreirana baš za mene, a pored toga sam i videla sebe u kompaniji kao što je Bosch – globalnoj i inovativnoj, a uz to i održivoj i društveno odgovornoj.

    Još jedan motiv – ne presudan, ali meni veoma važan – jeste i hibridan režim rada, koji će Bosch zadržati i u budućnosti. Kompanija na globalnom nivou posluje po modelu koji podrazumeva da imamo mogućnost da individualan rad obavljamo od kuće, tj. bilo gde između granica naše zemlje, a timski u kancelarijama. Ovakav pristup me raduje ne samo zbog fleksibilnosti već i zato što pokazuje da Bosch ima poverenje u svoje zaposlene i u praksi podstiče ravnotežu poslovnog i privatnog života.

    Želja mi je da utičem i na generalnu pozicioniranost i osnaživanje komunikatora kao partnera – ne samo biznisa već i zaposlenih – jer čvrsto verujem u to da ne postoje bolji ambasadori jedne kompanije od nas koji smo njen deo

    • Na koji način se adaptirate na novu sredinu?

    Mislim da za adaptaciju ne postoji univerzalan recept, ali je upoznavanje kompanijske kulture kroz ljude za mene najvažniji korak, a rad na krosfunkcionalnim projektima jedan od najboljih načina za to. Ono što mi je od samog početka u Boschu pomoglo jeste podrška top menadžmenta, jer su oni moji ključni saradnici i stejkholderi, kao i kolega iz Mađarske, jer funkcionalno pripadam njihovom timu za korporativne komunikacije. Bitan korak je uvek i iskreno i otvoreno postavljanje očekivanja sa obe strane, ali i kontinuirano traženje i davanje povratne reakcije.

    Aleksandra Savić, predstavnica za korporativne komunikacije, Bosch

    Aleksandra Savić, predstavnica za korporativne komunikacije, Bosch

    • Da li vas sada interesuje horizontalni ili vertikalni napredak?

    Horizontalno napredovanje je u ovom trenutku za mene prirodan put, jer na ovoj poziciji imam priliku da se usavršavam u oblastima u kojima već imam iskustva, ali i da učim o onima koje su za mene novina. Napomenula sam i da mi je sama industrija potpuna nepoznanica, tako da u ciljeve u vezi sa napretkom uključujem i razumevanje tehnologija i procesa kojima se Bosch bavi. Imam tu sreću da sam odabrala da radim u oblasti koja je veoma široka, koja se stalno menja i zahteva ideje van kalupa, tako da ću u narednom periodu posebnu pažnju posvetiti kreativnom delu posla.

    • Gde vidite sebe za četiri godine?

    Prvo moram da se našalim da mi je drago što ovo pitanje nisam dobila na intervjuu za posao, jer mi je uvek najteže da na njega odgovorim. Ono u šta sam sigurna jeste da bih volela da svojim idejama u naredne četiri godine doprinesem razvoju korporativnih komunikacija Boscha u Srbiji, jer će morati da isprate rast biznisa, kao i održanju reputacije koju kompanija ima. Takođe, želja mi je da utičem i na generalnu pozicioniranost i osnaživanje komunikatora kao partnera – ne samo biznisa već i zaposlenih – jer čvrsto verujem u to da ne postoje bolji ambasadori jedne kompanije od nas koji smo njen deo. 

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE