Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako je lanac brze hrane DUPLIRAO PRODAJU preko aplikacije?

    Nekoliko lanaca brze hrane uspelo je da uspostavi lojalnu i odanu bazu obožavalaca širom sveta, a jedan od njih je i američki Tako Bel (Taco Bell).

    Zbog toga je na jednogodišnjicu pokretanja programa „Taco Bell Rewards“, kompanija rešila da se oduži kupcima u velikom stilu – sa godinu dana besplatnih takosa.

    Komoanija je omogućila svim korisnicima koji su upisani u nagradni program kompanije da skeniraju bar kod na svom računu od bilo koje kupovine u aplikaciji Tako Bel, a zatim su dobijali ulazni kod za osvajanje besplatnih takosa za celu godinu.

    Nagrada je namenjena za 100 nasumično izabranih korisnika.

    Kompanija kaže da je prodaja putem aplikacije porasla za 90% od pokretanja programa prošle godine, pri čemu se registracija novih članova povećala za pet puta u odnosu na jul 2020.

    Razlog zašto je kompanija postigla takav uspeh sa svojom aplikacijom delom je i zbog činjenice da članovi mogu pristupiti određenim stavkama menija koje više nisu dostupne u prodavnici.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE