Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Dacia (Pexels)

    Kako je Dacia uz pomoć TERMO JASTUKA ismejala BMW i Teslu

    Ne sviđa se svim vlasnicima automobila činjenica da se i automobilska industrija digitalizuje i da instalira nove tehničke sisteme. Komplikovane popravke, ispitivanje sopstvenih podataka i još mnogo toga mnogi smatraju ometajućim faktorima.

    Pored toga, postoji trend među proizvođačima automobila koji sada koriste novu tehnologiju, poput pristupa internetu u automobilu. Međutim, neki proizvođači ne idu u korak sa time. Ovo se prvenstveno odnosi i na Renoovu podružnicu Dačiju, koja ismeva BMW i druge proizvođače u ovom kontekstu.

    BMW, Tesla i VW predstavljaju modele sa pretplatom

    BMW, na primer, nudi četiri pretplate sa kojima kupci mogu da koriste sve funkcije svog automobila. Asistent za vožnju košta 37 evra mesečno, dok je pomoćnik za duga svetla i grejanje volana dostupni za 10 evra mesečno. Pored toga, tu je i grejanje sedišta koje se može aktivirati na neodređeno vreme za 385 evra, ali se može kupiti i kao pretplata za 17 evra mesečno.

    bmw

    BMW, sedišta koja greju (BMW Srbija)

    Ali BMW nije jedini proizvođač koji naplaćuje dodatna sredstva za ugrađene funkcije. Tesla, VW, Tojota, Audi, Ford, Kadilak, Subaru i Porše su takođe uključeni u ovaj trend sa pretplatama, tako da se stvari poput prepoznavanja glasa ili daljinskog otključavanja naplaćuju dodatno.

    Dacia poklanja termo jastučiće vozačima BMW-a

    Dacia UK je ovo očigledno smatrala smešnim i dozvolila sebi marketinški trik: besplatne jastučiće napunjene toplom vodom za svakoga ko je kupac BMW-a ili Tesle. Jastučići su bili dostupni za preuzimanje 1. i 2. februara na tri lokacije Dačije u Londonu, Mančesteru i Svonsiju.

    Na Instagramu je automobilska kompanija opisala kampanju „Spasitelji zagrejanog sedišta“ kao rešenje protiv smrzavanja vozača.

     

    View this post on Instagram

     

    A post shared by Dacia UK (@dacia_uk)

    Direktor brenda Dacia UK Luke Broad ocenio je kampanju sa termo jastucima „malo smešnom“, ali je takođe ukazao na ozbiljniju pozadinu, navodi se u saopštenju za javnost. Kompanija generalno kritikuje „smer u kome se razvija čitava industrija sa pristupom funkcijama zasnovanim na pretplati“. U isto vreme, Dacia je reklamirala jednostavnost svojih automobila, gde su sve ugrađene funkcije besplatne.

    BMW, s druge strane, naglašava prednosti modela sa pretplatom, koje uključuju fleksibilnost. Pretplatu na grejač sedišta, na primer, moguće je plaćati samo za zimske mesece. Pored toga, kupci su mogli prethodno da testiraju tehnologije i da naknadno nadograde svoj BMW automobil.

    Proizvođač e-automobila Tesla je dugo bio kritikovan što je isključivao određene funkcije na daljinu čim se vozilo preproda kako bi ponovo zaradio novac.

    Izvor: BIZLife

    Foto: BMW/Pexels

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE