Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kafana je naša sudbina

    Nema te „normalnosti“ koja će iz života da isključi ono što imamo u ugostiteljskom kanalu, jednostavno – nema! Tako je bilo oduvek i tako će biti i od sada; sada, kada smo mi potrebni ugostiteljima koliko i oni nama – i to je plan – piše za BIZLife Magazin Dragoljub Radojičić, direktor HoReCa Srbija, Atlantic Grupa

    Godina ide ka svom kraju i treba lagano sabirati rezultate;

    Tako je u svakom poslu, pa i u ovom našem, „horekaškom“, da vidimo gde smo, da postavimo strategiju i pravimo planove za dalje. Ovoga puta ne bih da se osvrćem i ne želim mnogo da pričam o 2021 godini koja je još tu. Ne zbog rezultata. Oni su bili dobri, čak odlični obzirom na okolnosti u kojima smo poslovali, ali ona životna, 2021 godina baš i nije. Od nje smo očekivali više, pogotovo u delu uticaja pandemije i vakcine, koja je stigla početkom godine… a sama vakcinacija još uvek sporo ide… Krenulo je izazovno, sa restrikcijama u prvom i drugom kvartalu i povremenim zatvaranjima u HoReCa sektoru; leto je bilo kišno na svom početku i tropskim temparaturama posle, smanjenim posetama stranih turista, a i naši sugrađani su nakon jednog propuštenog leta išli na odmore van zemlje. Ipak, naši rezultati, pogotovo u sektoru kafe i bezalkoholnih pića pokazali su nam da smo u godinama pre ove doprli do srca potrošača i izabrali dobru stazu kojom ćemo da koračamo. Optimizam, dobri volumeni, a onda, u poslednjem kvartalu stigao je novi talas zaraze, nove mere i nova ograničenja rada…

    Ja sam Dragoljub Radojičić, direktor HoReCa kanala Atlantikove distribucije za Srbiju. Radim ovaj posao više od deset godina, a živim ga preko dvadeset i pet, ako u to uključim i sve izlaske u klubove, kafiće i barove. Volim svoj posao, svoje kolege i naše partnere. Postoje dobre i loše godine; godine kada smo prevazišli sebe i one gde smo mogli malo bolje… ali ni jedna kao ova, 2021.

    Ljudi su je čekali željno, posle prethodne koja nas je iznenadila virusom i svim onim kroz šta smo tada prošli. Rekli smo sebi – idemo dalje. Ipak, stvarnost nas je demantovala: virus je još tu, a „nova normalnost“ još nije uspostavljena. Uz sve to, cene sirovina, transporta i energenata definitivno poskupljuju naše, ali i poslovanje naših partnera. To je nova realnost sa kojom ulazimo u sledeću godinu. Ipak, kažemo opet – idemo dalje, jer… kao podsetnik kako je to nekada bilo, najnoviji filmski omaž velikom kafanskom boemu kaže nam: „Kafana je naša sudbina!“ Kafana, restoran, bar, kafe, kao mesto susreta, upoznavanja, prepoznavanja, debate, usaglašavanja, onih koji bi se teško u životu sreli da nije „tog mesta“, te atmosfere, te muzike, pića, druženja…

    Nema te društvene mreže koja može da nadomesti kafanu!

    Nema te „normalnosti“ koja će iz života da isključi ono što imamo u ugostiteljskom kanalu, jednostavno – nema! Tako je bilo oduvek i tako će biti i od sada; sada, kada smo mi potrebni ugostiteljima koliko i oni nama – i to je plan!

    Naš plan za sledeću godinu je da budemo partneri: pravi, iskreni partneri onom kanalu prodaje u kojem radim godinama, u kome smo proveli divne dane i radovali se zajedničkim uspesima.

    Za naš posao to znači sledeće: pravilna segmentacija tržišta za sve brendove sa kojima Atlantic Brands radi, kreiranje onih aktivnosti i aktivacija za svaki naš i brend naših principala u HoReCa kanalu da bismo, u pravom trenutku i na pravi način, animirali potrošače da lepše provedu svoje vreme i podstaknemo konzumaciju, da osnažimo naše ljude kroz znanje i mogućnost da sami na terenu donose odluke o dogovorima sa našim HoReCa partnerima, da naši materijali komuniciraju lokalno, skoro do nivoa objekta, one poruke koje želimo da prenesemo – a te poruke su: mi smo tu, volimo da smo zajedno, čuvamo jedni druge, ali i ono što je među nama.

    Potrudićemo se da Barcaffe, Cedevita, Cockta, ali i drugi brendovi iz našeg portfolija budu deo zajedništva i emocionalnog povezivanja u onim trenucima kada smo zajedno. Zajedno je lepše, ali sa poverenjem i u želji da ostanemo svi na okupu… i da se veselimo, uživamo u životu i radujemo se jedni drugima.

    Ne verujem da je sledeća godina ona u kojoj će nas novi proizvodi i brendovi zadiviti,  godina u kojoj će se vratiti putovanja i  nova iskustva. Valja nam čuvati ono što imamo, ono što nas spaja i veže. Nas, naše HoReCa kupce i njihove konzumente. Valja sačuvati omiljena mesta. Valja sačuvati i njihova radna mesta. Naše je da razumemo i da pomognemo: znanjem, iskustvom, konkretnim akcijama koje su tamo gde treba da budu i kakve treba da budu.

    Očekujem da ćemo do leta da se potpuno oslobodimo svih ograničenja i stega, ali teško je davati precizne prognoze. Tokom zime i proleća ljudi će nastaviti, kao i protekle dve godine da otkrivaju svoju zemlju koja ima šta da pokaže i pruži; lokalno će i dalje, nadam se što duže, biti u modi: lokalni barovi, kafići iz kraja, kafane gde „znaš gazdu“…

    Idemo dalje. Trudimo se da ovaj naš posao „sa obe strane šanka“ bude i dalje lep, a da naši kupci i potrošači uvek dobiju više. Ovoga puta „više“ znači sve – i našu pažnju i srce i dušu; podjednako, i kupci i potrošači, jer tu smo zbog njih – i jednih i drugih. „Kafana bez dima“ nije opcija, jer mi smo tu!

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE