Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Probudi razgovor: ,,Izbori se za ukus i napravi svoju mešavinu kafe“ (VIDEO)

    Kafa ima jedinstvenu moć da nas okupi i natera da prevazilazimo barijere u komunikaciji. Zbog toga smo Međunarodni dan kafe obeležili u jedinstvenom konceptu Miele Experience centra sa prijateljima, učeći o kafi skoro sve što za par sati može da se nauči i pričajući o tome kako je i zašto nama kafa u životu važna.

    Mihailo Kovačević, CEO Gradske pržionice, govori o svom putovanju kroz svet kafe, koji je njihov najvažniji resurs, šta ih izdavaja od konkurencije, kao i kakav savet ima za one koji ulaze u taj svet.

    Kako i kada je započelo vaše putovanje kroz svet kafe?

    ‒ Putovanje kroz svet kafe započeo sam pre više od 10 godina. Prisećajući se tog vremena, sve kafe koje su bile prisutne na našem tržištu u vidu italijanskih brendova imale su zajedničku karakteristiku. Drugim rečima, bile su gorke. Kritički posmatrano, pitao sam se da li baš sve kafe moraju da budu gorke i zašto nemaju voćne arome ako je kafa, po prirodi, voće. Odgovor na ovo pitanje odveo me je na put kroz svet kafe, čija je prva stanica bio Probatov trening centar za prženje kafe u Nemačkoj. Tu sam, sa jedne strane, stekao svoja prva znanja o ovoj čudesnoj biljci i načinu na koji se njen plod transformiše u magičan napitak kakav svi danas poznajemo – kafu. Entuzijazam koji sam tada osetio pri ulasku u laboratoriju za ispitivanje kafe nije me napustio ni danas, naprotiv, odveo me je u Italiju, na obuku za pripremanje kafe, pa sve do švajcarskih instituta za senzorska ispitivanja kafe. Sa ove distance, danas mogu da tvrdim da sam, kao pionir ove industrije kafe, blago otvorio vrata ovog zanimljivog sveta i da svojom pržionicom pokušavam da približim svojim klijentima ceo proces stvaranja napitka od kafe ili, kako se to često naziva, put od zrna do šoljice kafe.

    Koji je, po vašem mišljenju, najvažniji resurs u Gradskoj pržionici?

    ‒ Vrednost svake kompanije, pa i Gradske pržionice, jesu ljudi koji u njoj rade. Njihovo znanje, obuke koje su pohađali, timski duh i želja da svakom klijentu pružimo kontinuirani kvalitet proizvoda svrstali su nas u brzo rastuće kompanije, te smo danas i regionalno prepoznati kao firma koja ima profesionalni pristup prema proizvodu koji dostavlja klijentu – kako zbog ispitivanja sirove kafe u svojoj laboratoriji tako i zbog automatskog upravljanja procesom proizvodnje. Sa velikim zadovoljstvom isporučujemo svoje proizvode u više evropskih zemalja već nekoliko godina, a na prostoru bivše Jugoslavije smo prepoznati kao pržionica sa najvećim izborom kafa konstantnog kvaliteta.

    Šta je to što vas izdvaja od ostalih pržionica?

    ‒ Naš osnovni postulat je: „Izbori se za ukus i napravi svoju mešavinu kafe.” Drugim rečima, za razliku od komercijalnih brendova, koji nude jednu, dve ili najviše tri mešavine kafe, mi svojim klijentima nudimo preko 50 vrsta kafe, koje različitim pečenjem i mešanjem mogu da kreiraju jedinstven ukus. Na taj način imaju jedinstvenu kafu u svom poslovnom okruženju. Transparentnost procesa proizvodnje, gde svako može da prisustvuje bez prethodnog najavljivanja, kao i fleksibilnost u izboru i menjanju kafa, osnovne su odlike kojima se razlikujemo od industrijskih proizvođača kafe, uz odnos prema klijentima, koji gradimo više godina. Kao dokaz ove tvrdnje, stoji potvrda da nas ni jedan od preko sto pedeset klijenata nije napustio od dana kada smo započeli saradnju.

    Šta biste vi poručili onima koji ulaze u svet kafe?

    ‒ Moje iskustvo pokazuje da je kafa način na koji se povezujemo sa drugima, a sâm put kroz svet kafe doneo mi je mnogo poznanstava, ne samo sa strastvenim ljubiteljima kafe već i sa onima kojima je kafa bila samo ritual, a sfera interesovanja nauka, umetnost, pa i politika, jer otvaranje sveta kafe kroz naučna ispitivanja u Gradskoj pržionici zainteresovalo je mnoge ljude koji su, kao i ja, na svom početku bili uobičajeni konzumenti kafe. Ta prijateljstva koja smo svi u Gradskoj pržionici stekli sa ljudima drugih profesija čuvamo kao deo naše tradicije u stvaranju sada već mnogima poznate kompanije – Gradske pržionice.

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE