Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Jutjub: Od 2018. nema više preskakanja reklama

    Čak 90 odsto korisnika zatvara reklama koje se pojavljuju na video snimcima na Jutjubu (YouTube), ali od početka sledeće godine to više neće biti moguće. Dobra stvar je da će Jutjub uporedo sa ovom novinom skratiti vreme trajanja reklama.

    Korisnici Jutjuba od sledeće godine više neće moći da preskaču reklame, kao što to sada rade.

    Internet div koji je u vlasništvu još većeg – Gugla, ukinuće reklame od 30 sekunde, koje sada posle šest sekundi mogu da se preskoče. Umesto njih uvešće reklame u trajanju od 15 i 20 sekundi, ali i ukinuti opciju „skip“.

    „Kao deo toga odlučili smo da ne nastavimo s reklama od 30 sekundi bez mogućnosti preskakanja, već ćemo pažnju usmeriti na formate kojima će biti zadovoljniji i korisnici i oglašivači“, rekao je portparol Gugla (Google), potvrdivši informacije koje su se pojavile na internetu.

    Zaključak stručnjaka je da industrija mora da poboljša korisničko iskustvo online oglašavanja, a ovo je, prema njima, korak u tom smeru.

    Izvor: N1

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE