Da li ste znali da postoji Instagram za zaposlene? (FOTO)
Kolegama u kompaniji je potrebno dosta vremena da pronađu informacije o tome kada se dešava određena aktivnost, događaj, gde se mogu pronaći kontakti ili službena obaveštenja? Nisu sigurni da li je neko iz njihovog ili drugog tima na odmoru ili bolovanju?
Često se događa da zaposleni budu zatrpani velikim brojem mejlova koji stignu u toku samo jednog dana. Međutim, tu je rešenje. Da li ste znali da postoji Instagram za zaposlene?
Naime, IT kompanija sa predstavništvom u Srbiji, Q, kreirala je aplikaciju Jenz po uzoru na društvene mreže sa ciljem da se olakša i unapredi komunikacija unutar timova i sektora firme.
Jenz: Kombinacija Slack-a, Instagrama i LinkedIn-a
Fotografije na kojima zaposleni igraju košarku nakon posla, slave rođendane u kompaniji, potpisuju ugovor sa novim klijentom, uživaju na team building-u… Kako kaže, CEO Q-a, Filip Ljubić, sve navedeno možete videti na feed-u Jenz-a.
„Naša platforma bi se mogla opisati kao kombinacija Slack-a, Instagrama i LinkedIn-a. Tako, recimo, u kategoriji People na Jenz-u se može pronaći profil svakog zaposlenog iz kompanije. Nema više enigme ko sa kim radi, u kom je departmanu ili kako tu osobu možete kontaktirati. Sve važne informacije su u adresaru zaposlenih. Pored toga, na njihovim profilima možete videti i koji su njihovi hobiji, interesovanja, zanimljivosti i slično, kako bi ljudi mogli da razgovaraju i o temama koje se ne odnose samo na to kako napreduje određeni projekat“, objasnio je Ljubić.
Kakve funkcije ima?
Za razliku od drugih poslovnih komunikacijskih kanala, Jenz karakteriše preglednost, jednostavnost, intuitivnost, kao i vizuelna atraktivnost.
Ima osam glavnih funkcija koje se bave internom komunikacijom i feedback-om poput službenih obaveštenja, objava zaposlenih pa i anonimnih prijava predloga i žalbi na koje se odgovara u roku 24 sata. Sve navedeno značajno utiče na jačanje transparentnosti u kompaniji.
Dodatno, putem Jenz-a, svaki zaposleni može staviti status ako je odsutan zbog odmora, poslovnog putovanja, bolesti ili ako radi od kuće. Zanimljiva je i opcija Kudos koja omogućava svakom da podeli sa timom da je sa nekim od kolegama imao dobro iskustvo. Takođe, tu su i ankete uz pomoć kojih se lako i brzo dobijaju povratne informacije od zaposlenih.
Izvor: BIZlife
Foto: Promo