Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Novac, bogatstvo

    Jak dolar – niže cene: Amerikanci „pojačali“ šoping u Evropi

    Američki turisti troše mnogo više u Evropi, jer snažan dolar dodatno podiže vrednost njihovog novca.

    Dizajnerski proizvodi trenutno koštaju Amerikance 38 odsto manje na kontinentu nego kod kuće, u poređenju s pređašnjih 20 procenata.

    Šoping turizam Amerikanaca takođe pruža olakšanje dizajnerskim markama kao što su Gucci i Louis Vuitton, koje je pogodio pad broja kineskih turista.

    Potrošnja američkih turista u Evropi porasla je 40 odsto tokom Crnog petka, u odnosu na isti period 2019. godine, dok je prosečna transakcija iznosila 1.313 dolara, više nego dvostruko više u odnosu na 2019, prema podacima firme za plaćanja Planet.

    U prethodnom periodu, američki dolar je toliko ojačao da se praktično izjednačio sa evropskom valutom. Trenutno, na menjačnicama jedan evro košta 0,94 dolara.

    Izvor: Seebiz, BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE