Radoznali Vrabac

Iz Tijaninog personalizovanog stripa za nećaka izrasla je kompanija „Radoznali vrabac“

Kompanija Radoznali Vrabac postavlja nove standarde u koristi inovativni pristup u izradi personalizovanih knjiga za decu i odrasle. Sa ljubavlju kao pokretačkom snagom, suosnivačica Tijana Mirkajlović je stvorila prvi personalizovani strip za svog nećaka, što je inspirisalo osnivanje kompanije. Danas, uz tim kreativaca, inženjera i eksperata, Radoznali Vrabac nudi bogat asortiman knjiga koje povezuju porodice i prijatelje kroz nezaboravne i unikatne priče. Za WebMind su govorili Ana Đurić i Stefan Milić iz Radoznalog Vrapca.

  • Šta vas je inspirisalo da se fokusirate na personalizovane knjige za decu?

Naša kompanija, Radoznali Vrabac, rođena je iz ljubavi i želje da se stvori poseban poklon za voljene osobe. Sve je počelo sa željom naše suosnivačice Tijane da svom nećaku izradi jedinstven poklon, kada je ona ručno nacrtala i napisala strip u kojoj je on bio glavni lik. Njegova radosna reakcija, kao i vreme koje su njih dvoje proveli uz tu personalizovanu knjigu, bili su pokretačka snaga za oživljavanje ove ideje.

  • Kako su vaše personalizovane knjige evoluirale od inicijalne ideje do trenutnog proizvoda?

Nakon inicijalne ideje, postavilo se pitanje: „Kako ovu originalnu ideju dovesti do što većeg broja dece, i tako inspirisati njihovu maštu, ljubav i zajedništvo?” Tim kreativnih ljudi, inženjera i eksperata u oblasti biznisa i marketinga se udružio, napisao i ilustrovao prve knjige, razvio softver za personalizaciju i napravio prvu marketing kampanju, što je dovelo do prvih rezultata. Ubrzo smo primetili kako su i odrasli zainteresovani za personalizaciju i poklone koji su kreativni i drugačiji i odlučili da napravimo knjige za odrasle koje će zauvek čuvati uspomene u svojim koricama i inspirisati ljubav. Kontinuiranim inovacijama, poboljšanjem i širenjem kapaciteta, izgradili smo kompaniju sa dva jaka brenda, 20 proizvoda, preko 20 zaposlenih i godišnjim prihodom većim od 2 miliona evra.

Radoznali vrabac

Radoznali Vrabac

  • Koje su ključne vrednosti koje vaš digital tim gaji i kako one utiču na svakodnevni rad?

Naša zvezda vodilja je želja da inspirišemo maštu i ljubav kod dece i odraslih. Svakodnevno živimo našu misiju podržavanja razvoja dece, čuvanja uspomena i promovisanja zajedništva porodice i prijatelja. Tokom razvoja proizvoda razmišljamo o ključnim momentima poput upoznavanja, povezivanja, topline, ljubavi, mira i razigranosti. Prikupljamo iskustva i trudimo se da ti trenuci budu zabeleženi u ilustracijama i tekstovima, omogućavajući korisnicima da kroz njih izraze svoje životne priče na zabavan i jednostavan način. Dodatnu motivaciju crpimo iz pohvala i podrške naših korisnika, što nas podseća koliko je lepo biti deo atmosfere poklanjanja i reakcija koje naše knjige izazivaju.

  • Šta vam Katapult akcelerator doneo u smislu razvoja startapa?

Za Katapult akcelerator smo saznali putem digitalnih kanala, i odmah smo prepoznali da je to sledeći korak za našu kompaniju. Tokom programa ostvarili smo neverovatne benefite, posebno u širenju mreže ljudi koji nas podržavaju u razvoju biznisa i traženju investicija. Osim toga, mentorski tim sastavljen od stručnjaka iz celog sveta osnažio je naš tim u mnogim ključnim aspektima poslovanja.

  • Možete li objasniti kako funkcioniše proces personalizacije knjiga i koliko je jednostavan za korisnike?

Proces personalizacije je vrlo jednostavan i sastoji se iz nekoliko koraka. Korisnici dolaze na našu internet stranicu, odaberu knjigu ili priču koju žele da personalizuju, unesu ime i kreiraju avatar voljene osobe. Taj proces traje svega nekoliko minuta. Potom mogu prelistati knjigu (u slučaju brenda Ljubav u koricama moguća je i izmena stranica) i poručiti knjigu, koja im stiže na kućnu adresu u roku od 3-10 radnih dana.

  • Koje su najpopularnije teme i uzrasti za vaše knjige, i kako birate nove teme za buduće publikacije?

Najpopularnije teme za naš brend za decu, Radoznali Vrabac, su “Novogodišnja avantura” i personalizovana “Radosnica” za rođenje deteta. U “Novogodišnjoj avanturi” dvoje dece – braća, sestre ili drugari – putuju na Severni pol, gde pomažu Deda Mrazu i patuljcima da razreše zavrzlamu sa zalutalim poklonima. Uče kako da priznaju greške, rešavaju probleme i cene zajedništvo. “Radosnica” prati prvu godinu bebinog, maminog i tatinog života, beležeći dragocene trenutke i uspomene. Imamo i edukativne teme, kao što su učenje rutina pred spavanje za decu od 0-3 godine i istorija sveta za decu od 5-10 godina.

Teme za nove proizvode biramo prema uvidima naših suosnivačica Tijane i Ane, psihologa, o temama koje su važne za određeni razvojni period dece. Naš cilj je da podržimo razvojna dostignuća dece, tako što će se iz prvog lica u knjizi sresti sa drugim junacima i situacijama čije će im rešavanje osnažiti kognitivne, emocionalne i ponašajne kapacitete koje će moći da upotrebe i u svakodnevnom životu.

Više o ovoj temi pročitajte na našem portalu WebMind.

https://web-mind.rs/odgovorne-inovacije/radoznali-vrabac-inovativni-svet-personalizovanih-knjiga-za-sve-generacije/

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife/WebMind (Nemanja Kuč)

Foto: Radoznali Vrabac

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE