Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Ivana Kampel, Ananas

    Ivana Kampel, Ananas: ,,Uspeli smo da podignemo svest i važnost onlajn trgovine“

    Ivana Kampel, menadžerka korporativnih komunikacija u Ananasu, za BIZLife govori o projektu „Kliknite s kupcima”.

    Projekat „Kliknite s kupcima” kompanija Ananas je pokrenula prošle godine, u saradnji sa Ikomerc asocijacijom Srbije, kompanijom Telekom, a uz podršku Privredne komore Srbije, kako bi se razvila svest i otklonile brojne predrasude o onlajn trgovini u regionu.

    Besplatna edukacija „Kliknite sa kupcima” namenjena je malim i srednjim preduzećima. Opišite nam njenu misiju i viziju.

    ‒ Trenutno svega 27 odsto kompanija koje posluju na našem tržištu ima svoju onlajn trgovinu. Upravo tu i leži naša vizija. Besplatnim edukacijama koje držimo širom Srbije želimo da podstaknemo vlasnike SME segmenta da se okrenu onlajn trgovini i da ovaj procenat znatno povećamo. Misija je da naš putujući karavan obiđe što više mesta i da što više ljudi čuje da elektronska trgovina nije ništa strašno niti komplikovano i da je Ananas tu da im pomogne na svakom koraku njihovog razvoja.

    Možete li, na osnovu jednog konkretnog primera, da objasnite kako je ova edukacija pomogla nekom biznisu u onlajn trgovini?

    ‒ U prethodnom periodu smo obišli Suboticu, Kikindu, Zrenjanin, Sremsku Mitrovicu, Sombor, Pančevo, a plan nam je da do kraja godine dođemo u sve druge delove Srbije, i u manja i u veća mesta. Ne bih htela da izdvajam konkretne primere, već bih želela da naglasim da ljudi koji dođu na naše edukacije ostanu da pričaju s nama dugo posle završenog formalnog dela edukacije, podele s nama svoje planove, želje kako da unaprede svoj biznis, zakažu i sastanke s našim prodajnim timom, pošalju nam poruke da nisu očekivali ovakav pristup i ovakav način rada. Neki od njih čak dođu i u drugi grad da čuju naše prezentacije još jednom.

    Samim tim što nismo ove radionice napravili da budu onlajn ili samo u Beogradu i najvećim gradovima već govori dosta o tome da smo spremni da pomognemo svakom da od male prodavnice u nekoj sporednoj ulici u Kraljevu, Zaječaru, Šapcu ili Zrenjaninu dobije milionsku publiku i ostvari mnogo snažnije poslovanje prodajući preko interneta. Da zaključim, dobra atmosfera, veliko interesovanje i mnoštvo potpitanja za nas su odličan znak da smo nekom već pomogli da krene u avanturu onlajn trgovine.

    Iz kog je dela naše zemlje stiglo najveće interesovanje za ovu edukaciju?

    ‒ Ponosna sam na činjenicu da je u svakom mestu sve više i više ljudi. Na početku smo se borili za svakog posetioca, a sad nas već zovu da dođemo i u gradove koji nisu bili u početnom planu. Svaki put kada ugovaramo novi termin imamo određenu vrstu strepnje koliko će ljudi doći, a onda izađemo nasmejani i iznenađeni pozitivnim komentarima i posećenošću. Kako smo obišli veliki deo Vojvodine, verujem da će ista situacija biti i kada krenemo na jug.

    Koliko članova broji Ananasov tim koji ovim povodom obilazi srpske gradove i kako izgleda sama edukacija?

    ‒ Nema nas mnogo, ali mogu da kažem da svako od nas ima svoju konkretnu ulogu na ovom projektu. Pre svega, volela bih da napomenem da je sama ideja za ovaj karavan potekla od kolege Marka Ilića, koji radi na poziciji Head of ecommerce, a ja sam, priključivši se Ananasovom timu, ovaj odličan projekat sprovela u delo.

    Samu edukaciju drži Abel Duran, Ananas market intelligence manager, podršku mu pružaju koleginice i kolege iz prodajnog tima, koji su tu da odgovore na svaki mogući detalj u vezi sa saradnjom sa Ananasom. Važno je da napomenem da su na svakoj edukaciji tu i kolege iz kompanije Telekom, koji prisutnima predstavljaju sve prednosti mts biznis paketa. Velika zahvalnost ide i Privrednoj komori Srbije, koja nam od početka pruža odličnu podršku za razvoj ovog projekta, kao i predstavnicima Ikomerc asocijacije Srbije.

    Imate u planu da do kraja godine obiđete celu Srbiju. Šta nakon toga?

    ‒ Mi ne vidimo kraj ovog projekta. S obzirom na to da se naše tržište vrlo brzo razvija i napreduje, a Ananas iz dana u dan proširuje svoje poslovanje, verujem da ćemo i u narednom periodu imati dovoljno materijala da nastavimo s ovakvim i sličnim edukacijama. Ono što je sigurno jeste to da ćemo nastaviti da osluškujemo potrebe privrednika i da se trudimo da stignemo do svakog grada gde interesovanje postoji. Svakodnevno pratimo prijave preko našeg portala kliknitesakupcima.ananas.rs i prilagođavamo naše planove.

    Ponosni smo na to što smo uspeli da podignemo svest i važnost onlajn trgovine, posebno za mala i srednja preduzeća, i sigurna sam da će baš zbog toga interesovanje za ovakvu vrstu radionica vremenom biti još veće.

    A gde ima interesovanja za Ananas i naš projekat „Kliknite s kupcima” – tu ćemo biti i mi.

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE