Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Ivan Bildi: ČETBOTOVI – sledeća veliki stvar u marketingu na društvenim mrežama

    U krugovima marketara šuška se da su sledeća velika stvar koja će se dogoditi marketingu na društvenim mrežama – chat botovi. Mesindžer čet botovi su aplikacije koje se povezuju sa vašom Fejsbuk stranicom i služe za upravljanje porukama na stranici. Oni su najnoviji način komunikacije između vašeg biznisa i klijenata i sigurno ćete uskoro morati da počnete da ih koristite.

    O chat botovima na predstojećoj Webiz edukaciji na Zlatiboru, koja se od 16. do 18. juna održava u hotelu Palisad, govoriće Ivan Bildi, internet preduzetnik, i tom prilikom slušaoci će dobiti uvid u pojam chat bota, saznaće kako da ih primene na sopstveni brend i na taj način olakšaju komunikaciju sa klijentima. Ivan naglašava da je trenutno najveća prednost chat botova u tome što je Mesindžer, kojeg koristi 1.2 milijarde ljudi, kao platforma potpuno izuzet od reklama:

    • Pažnja korisnika je velika, a još uvek je mala ponuda botova što prouzrokuje da se korisnici lako i jeftino angažuju. Pošto imamo punu pažnju korisnika konverziju je još uvek relativno lako ostvariti.

    Šta će čet botovi promeniti u digitalnom marketingu?

    • Promeniće način i mesto komunikacije. Do sada je takozvana 1na1 komunikacija bila rezervisana za mail, a kako društvene mreže sve više postaju mesto i za neku dublju komunikaciju, na njima će se odvijati i poslovna komunikacija. Takođe, chat botovi će približiti model komunikacije koji je prilagođen svakoj pojedinačnoj osobi na osnovu baš njenih potreba i želja.

    Koja su to zanimanja koja će nestati ako čet botovi „uzmu maha”?

    • Pre mislim da će se pojaviti neka nova zanimanja nego što će neka stara izumreti. Kao što postoje pojedinci koji su se specijalizovali za ’e-mail’ marketing, tako će postojati I oni koji su se specijalizovali za čet bot komunikaciju.

    Kojim biznisima oni mogu najviše da doprinesu?

    • Ako neki biznis ima potrebu da komunicira sa svojim klijentima, njemu će biti čet bot važan. Znači skoro svi. Trenutno mislim da najviše može da služi biznisima koji proizvode sadržaj (mediji) i biznisima koji nešto prodaju online. Pored pomenutih, mislim da će chat botovi biti važni za biznise čiji su proizvodi ili usluge kompleksniji i zahtevaju dužu i kontinuiranu komunikaciju sa potencijalnim klijentima.

    Gde su čet botovi zaživeli, a kada na velika vrata stižu kod nas?

    • Oni su i globalno relativno nova stvar, kod nas se na prste jedne ruke mogu nabrojati uspešni primeri korišćenja botova. Samim tim mislim da nigde još uvek nisu u potpunosti zaživeli I da njihovo vreme tek dolazi. Za godinu, dve će postati normalna stvar na nekim razvijenijim tržištima, kod nas će postati standard godinu ili dve posle toga. To ne znači da sada nije pravo vreme da počnete sa botovima, naprotiv.

    Zbog čega će korisnici uopšte želeti da razgovaraju sa botovima?

    • Zato što im botovi mogu pružiti preciznu i nedvosmislenu informaciju ODMAH. Ne moraju da čekaju da neko fizički proveri i odgovori na njihov upit. Pored ovoga, sa botom se možete dopisivati beskonačno dugo bez da gnjavite nekoga sa druge strane.

    Da li čet botovi mogu da rešavaju krizne komunikacije?

    • Generalno zavisi od krizne situacije. Ako nije potrebna kreativnost onda da, ako jeste potrebna onda ćemo morati da sačekamo još nekoliko godina da veštačka inteligencija dovoljno napreduje da može kreativno da rešava probleme.

    Ukoliko o ovoj temi želite da naučite više, dođite na Webiz edukaciju na Zlatiboru.

    [preporucene_vesti ids=“266081, 238962, 261516″]

    Izvor: BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE