Mona Plaza Zlatibor

Mona Plaza Zlatibor: Istinski jedinstven događaj

Svečanim događajem, a nakon 17 godina uspešnog poslovanja, Hotel Mona Plaza Zlatibor, ove subote obeležio je ulazak u novu eru poslovanja.

Imali smo priliku da prisustvujemo istinski jedinstvenom i potpuno nesvakidašnjem događaju na najposećenijoj srpskoj destinaciji Zlatiboru, a u cilju obeležavanja uspešnog poslovanja i to što Mona Plaza brend postaje prvi domaći hotelski lanac.

 

Događaj je okupio brojne goste iz sveta medija, influence-a, muzike i politike, a veče je ulepšala i obeležila svojim nastupom Sara Jovanović koje je ujedno i zaštitno lice prve image kampanje Truly Unique.

Mona Plaza kreira svet jedinstvenih iskustava – jedinstvene destinacije sa bogatom prirodom i kulturom. Kombinuju autentičnost i komfor, minimalizam, velikodušnost, prošlost, sadašnjost i budućnost. U svemu što rade, pokreće ih lična, topla i dobra posvećenost koju gosti mogu da dožive tokom svog boravka u Mona Plaza hotelima.Ivan Vitorović, generalni direktor Mona Hotel Management

Filozofija kojom se ovaj brend vodi jeste ta da cene svaki momenat koji postaje deo lične priče i životne uspomene svakog gosta. Kako iz hotela kažu:“Mi ne želimo da ispričamo priču, mi želimo da gosti budu deo te priče“.

Sara Jo

Sara Jo

Mona Plaza brend je mesto koje stvara svet jedinstvenih iskustava. On nije samo sjajan proizvod, nego mesto gde se vrednuju sva mala životna iskustva, taj lični momenat prilikom dolaska u hotel, taj lokalni specijalitet koji gost proba, komfor spavaće sobe, vruć tuš nakon konferencije, ta fotografija koja je napravljena na nekoj od destinacija.

Izvor: BIZLife

Foto: Mona Plaza

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE