Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    vozila gsp

    Ipak se ne ukida karta za prevoz koja važi 90 minuta, čak će i POJEFTINITI

    Gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić izjavio je da karta za prevoz GSP-om, koja važi 90 minuta, neće biti ukinuta, već će umesto 89 dinara, koliko košta sada, koštati 50, dok će mesečna karta za prvu zonu ubuduće koštati 2.500 dinara.

    On je za TV Hepi kazao da će grad ubuduće biti podeljen na dve zone i da će postojati dve tarife, te će dnevna karta za obe zone koštati 200 dinara, prenele je gradska uprava.

    „Sedmodnevna karta, takođe za obe zone, koštaće 1.000 dinara, koliko je ranije koštala trodnevna. Sledeća velika stvar jeste cena mesečnih karata, koja se kretala od 2.990 do 4.990 dinara, u zavisnosti od zone. Sada će zona A ili zona B biti 2.500 a obe zone 3.500 dinara“, precizirao je gradonačelnik.

    Novi način funkcionisanja GSP-a: Nema više kontrolora, karta 200 dinara

    Zašto da ljudi plaćaju? Pa jer će biti jeftinije 50%

    Istakao je da pojeftinjenja idu skoro i do 50 odsto, zbog čega smatra da će se ljudi opredeliti da plaćaju prevoz.

    „Predlog je da godišnja karta košta 25.000 za jednu zonu, odnosno 35.000 za obe zone, dok je nekada bila 54.000. Pored osnovaca, pravo na besplatan prevoz imaće i srednjoškolci, a stariji sugrađani više neće morati godišnje da plaćaju 417 dinara za novu kartu, već će im karta biti doživotna. Sve druge povlašćene kategorije ostaju i plaćaće po 1.000 dinara“, rekao je Šapić.

    Prema njegovim rečima, pored prodajnih mesta, uvešće se i sistemi plaćanja karata uz pomoć SMS-a i aplikacije.

    „Da ne bi bilo plasiranja dezinformacija i opstrukcija ljudima ćemo ove informacije poslati na adrese“, rekao je Šapić.

    Dodao je i da više neće biti validiranja karata i da putnici neće biti izbacivani iz prevoza ukoliko budu zatečeni bez karte, već će im biti data mogućnost da plate kaznu i to u narednih nekoliko dana po duplo nižoj ceni.

    „Te vrste tenzija neće više biti u prevozu, kao ni ulaska na prva i izlaska na ostala vrata, niti zadržavanja kod validatora“, rekao je gradonačelnik.

    Od kada kreće primena?

    Ocenio je da je ulaskom Bus-plusa u sistem, kvalitet javnog prevoza kao i naplata godinama opadao pa je raslo nezadovoljstvo i korisnika i grada, zbog čega je predložena promena sistema.

    Šapić je juče izjavio da će izmene u javnom prevozu predložiti u Skupštini grada 13. aprila, a treba da važe od 1. maja.

     

     

    Izvor: BIZLife, Beta

    Foto: Beta/Miloš Miškovi, Beoinfo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE