"Trud ovde nikada ne ostaje nenagrađen, stagnacija nije opcija"

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Arsen Lončar, Global Development Manager, Mozzart

    “Trud ovde nikada ne ostaje nenagrađen, stagnacija nije opcija”

    Lucky 6, džekpot na uživo klađenje, Happy Monday bonus, niz igara i podigara na klasičnom klađenju – samo su neke od Mozzartovih inovacija, o kojima za novo izdanje BIZLifea govori Arsen Lončar, Global Development Manager ove kompanije

    Trenutna stanica na karijernom putu Arsena Lončara jeste Sektor strateškog razvoja i pozicija Global Development Manager, čiji je glavni zadatak priprema i realizacija širenja poslovanja na inostranim tržištima. Moramo istaći da je njegov profesionalni razvoj satkan od temeljnosti, posvećenosti, stručnosti, potrebe za inovativnošću i stalne ambicije da se ide korak dalje. O tome najbolje svedoči njegovo radno iskustvo stečeno tokom studija i nakon njihovog završetka, ali i tok napredovanja u kompanijMozzart.

    „Kada ste zaposleni u Mozzartu, tri stvari su sigurne – da trud nikada ne ostaje nenagrađen, da stagnacija u poslovanju nije opcija i da je uvek potrebno težiti unapređenjima i inoviranju kako proizvoda tako i procesa unutar kompanije”, tvrdi. Mozzart, kao kompanija koja konstantno ulaže u razvoj poslovanja, poseban akcenat stavlja i na konstantnu potrebu za uvođenjem inovacija kroz sistem upravljanja njima. U skladu sa tim, uvek se daje vetar u leđa zaposlenima da razumeju sve prednosti i izazove unutar celokupnog poslovanja, a ne samo deo povezan sa njihovim pozicijama.

    • Kao neko ko je razvijao svoju karijeru kroz više sektora u jednom poslovnom sistemu, šta biste istakli kao najveću prednost rada u kompaniji Mozzart?

    Definitivno, najveća poslovna vrednost je što se uvek trudimo da završimo posao na najbolji mogući način, uz zadovoljstvo svih zainteresovanih strana, a da se pri tome postigne nešto novo, što niko na tržištu nema u tom trenutku. Pored toga, ono što predstavlja dodatnu poslovnu vrednost jeste odnos samih zaposlenih prema kompaniji. Koliko god zvučalo kao reklama, ono što je, definitivno, najjače „oružje” jeste to što zaposleni doživljavaju Mozzart kao deo svog života, te se svakodnevno i ponašaju u skladu sa tim i trude se da daju svoj najveći doprinos u svakom trenutku.

    Arsen Lončar, Global Development Manager , Mozzart

    Arsen Lončar, Global Development Manager, Mozzart

    • Koliko je iskustvo u Sektoru upravljanja projektima oblikovalo vašu dalju karijeru?

    Prvenstveno, iskustvo stečeno u Sektoru upravljanja projektima bilo je od izuzetne pomoći, jer se kroz rad na projektima stiče velika širina i mogućnost za upoznavanje mnogo novih stvari, koje su podloga za uvođenje inovacija i nastavak razvoja, tj. za unapređenje poslovanja. Radeći na pozicijama biznis analitičara, projekt menadžera, a kasnije i projekt portfolio menadžera, imao sam priliku da za kratko vreme naučim zaista mnogo o samoj kompaniji, ali i celokupnoj industriji. Na projektima, s jedne strane, donosimo nešto novo i inovativno u kompaniju, a istovremeno se sve te novine uklapaju u postojeće procese rada. Samim tim, nezaobilazan deo rada na projektima na kojima sam učestvovao bilo je osmišljavanje novih predloga i ideja za inovacije, odnosno njihovo uklapanje u planiranu strategiju rasta i razvoja kompanije.

    • Da bismo malo bolje upoznali vašu trenutnu poziciju, možete li nam u kratkim crtama opisati proces pokretanja poslovanja na novom tržištu?

    Pokretanje poslovanja na nekom tržištu većina ljudi izjednačava sa podizanjem veb-sajta, čime se automatski pokreće poslovanje, koje se potom odvija samo od sebe, ali to je daleko od istine. Izlazak na novo tržište je kompleksan poduhvat koji iziskuje mnogo inovativnosti, truda, ulaganja i energije. Svako tržište ima svoje specifičnosti, zakone, standarde, igrači imaju različita očekivanja, ponašanja i sklonosti, a sve to je neophodno uskladiti i u odnosu na sve to usmeriti tok poslovanja, mahom iz Beograda. Samim tim, imajući u vidu šta sve treba sinhronizovati i obezbediti da funkcioniše u najboljem mogućem redu i pritom održavati jako dobru komunikaciju sa svima, to što kompanija posluje na toliko tržišta, beležeći dobre rezultate, predstavlja veliki uspeh. Sve to ne bi bilo moguće bez uzajamne podrške i zajedničkog rada na kompanijskim ciljevima, čija je osnova potreba za konstantnim razvojem
    i inoviranjem.

    • Koliko raznolikost tržišta zahteva i raznolikost u proizvodima?

    Svako tržište karakteriše određen proizvod koji je na njemu najzastupljeniji, što je jako dobro iz sledećeg razloga: budući da poslujemo na toliko tržišta, kako bismo ispunili individualna očekivanja svakog od njih, a s obzirom na to da imamo centralizovano upravljanje – nameće se potreba da na svakom tržištu ponudimo igračima proizvod koji će oni smatrati najboljim i najkompletnijim. Na primer, to što su kazino igre najpopularnije na jednom tržištu – kao naučenu lekciju prenosimo na druga tržišta, pa tu verziju proizvoda nudimo i tamošnjim igračima kao nešto novo i provereno. Uvek se trudimo da budemo inovativni i igračima ponudimo ono što konkurencija nema u svojoj ponudi – Lucky 6, džekpot na uživo klađenje, Happy Monday bonus, niz igara i podigara na klasičnom klađenju itd.

    • Svesni smo da su inovacije sastavni deo poslovanja kompanije Mozzart, ali na koji način su implementirane u Global Development tim?

    Na planovima funkcionisanja i razvoja tržišta, kao i na uvođenju inovacije, radi se svakog dana, jer smo za svako tržište definisali strategiju unapređenja poslovanja. One su izrađene nakon sagledavanja specifičnosti svakog tržišta ponaosob, predviđanjem očekivanja tamošnjih igrača, analizom lokalnih trendova u industriji i osmišljavanjem marketinškog pristupa u odnosu na sve nabrojano.

    Ključni fokusi za razvoj i inoviranje poslovanja jesu na aktivnostima iz oblasti marketinga, bonusa za igrače, ponude proizvoda i usluga, kao i korisničkog iskustva, a ono što je u radu na tim poljima najinspirativnije jeste to što je svako tržište svet za sebe, dok su sva ona istovremeno i neraskidivo povezana.

    Dinamičnost industrije igara na sreću podrazumeva stalnu trku sa vremenom, u kojoj se Mozzart trudi da uvek bude korak ispred svih svojom ponudom proizvoda i usluga. Izvlačenje maksimuma iz prepoznavanja potreba jednog tržišta, koje, zatim, treba sinhronizovati sa potrebama ostalih tržišta, jeste zahtevan, ali kreativan posao, u kom se potreba za inovativnošću nameće sama od sebe. 

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE