Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    „Inovativna tehnička rešenja menjaju industriju nekretnina“

     Internet i tehničke inovacije potpuno su promenile pravila igre u poslovanju, nametnuvši se kao jedan od glavnih alata. Dobar primer za to je industrija nekretnina, gde veliki igrači ne propuštaju priliku da primene najnovija tehnička dostignuća – ili da ona koja su najznačajnija u svetu dovedu na naše tržište. Ovoga puta na desnu obalu Save, gde Belgrade Waterfront, lider na našem tržištu nekretnina i najveći građevinski projekat u regionu, nudi nova iskustva kupovine, upravo uz inovativna tehnička rešenja.

    O tome na koje načine Belgrade Waterfront kupcima uspeva da pomogne u pronalaženju idealne nekretnine, dočarava život u najmodernijem beogradskom kvartu i podiže standarde u industriji nekretnina, razgovarali smo sa direktorom prodaje kompanije Belgrade Waterfront, Bojanom Bulatovićem.

    Belgrade Waterfront važi za najinovativniji građevinski projekat na našim prostorima. Zbog čega se reč „inovativno” vezuje za vašu kompaniju?

    Složiću se s tim da je Belgrade Waterfront zaista projekat kakav u celom regionu do sada nije viđen. Ovaj deo Beograda postao je pravo urbano jezgro koje pruža bezbroj mogućnosti – od pronalaženja savršenog doma, preko druženja sa prijateljima u kafićima i restoranima duž Sava Promenade, rekreacije u parku, vožnje bicikla, pa do dobro osmišljenih sadržaja za decu. Kada na jesen bude otvorena Galerija Belgrade, najveći tržni centar u regionu, sve nabrojano biće podignuto na potpuno novi nivo. Kada su u pitanju inovacije, trudimo se da one budu deo svakog aspekta našeg poslovanja. Kao neko ko se bavi prodajom, smatram da je važno da sve aktivnosti koje su fokusirane na ljude i usluge za njih budu razvijene u skladu sa njihovim potrebama. Upravo u tome nam pomažu inovativna tehnička rešenja, kao i inovativno razmišljanje u razumevanju potreba naših kupaca.

    Kada govorimo o inovacijama u oblasti prodaje, koliko su se promenile standardne prodajne taktike? Da li je razvoj tehnike promenio tržište nekretnina?

    I te kako, za nekoliko nivoa. Inovativna tehnička rešenja kod nas igraju veliku ulogu, jer većina naših klijenata kupuje stanove koji su još uvek u fazi izgradnje. Zbog toga je posebno važno da kupcima omogućimo sasvim realističan prikaz njihovog budućeg doma i pomognemo im da imaju isti doživljaj kao kada kupuju završen stan.

    Naši touch screen-ovi, interaktivni ekrani i VR dozvoljavaju da sagledate ceo Belgrade Waterfront, pogledate stanove, ulice, lokaciju zgrada na master planu, pa čak i pogled iz svog budućeg stana. Posebno smo ponosni na inovaciju koju smo nedavno predstavili kupcima – Experience Room ili „iskustvenu sobu”. Ovo je izvanredno tehničko dostignuće koje posetiocima našeg Prodajnog centra na Sava Promenadi omogućava da zakorače u jedan od stanova Belgrade Waterfront-a, prošetaju njegovim prostorijama, sagledaju sobe iz različitih uglova, jednostavno – da zamisle sebe i svoju porodicu u svom novom domu i vizuelizuju život u Belgrade Waterfront-u. Experience Room, takođe, dočarava impresivni noćni pogled na osvetljeni grad sa terase stana, a osim toga, pruža mogućnost različitih doživljaja samog okruženja. Njegovi korisnici mogu simulirano da prošetaju delom Sava Promenade koji će tek biti izgrađen ili da vide kako Belgrade Waterfront izgleda sa reke, na brodu kojim mogu upravljati iPadom. Trudimo se da našim kupcima do najsitnijih detalja dočaramo život u Belgrade Waterfrontu i da im pomognemo da donesu najbolju odluku za budućnost.

    Koliko su se kupci promenili? Da li su njihove potrebe i želje, takođe, evoluirale?

    Naravno, kupci sve više traže nekretninu koja će im unaprediti kvalitet života u svakom smislu, a ne samo pružiti prostor u kom provode svakodnevicu. Nekretninu manje posmatraju kao objekat, već sve češće kao neku vrstu usluge. Upravo zbog toga, stambene, ali i komercijalne objekte, razvijamo kako bismo stanarima i korisnicima, osim prostora, ponudili i nova iskustva i dodatne sadržaje koji njihov život čine udobnijim i lakšim. Zbog toga, na primer, sve naše zgrade imaju recepcije, gde stanari mogu da zatraže usluge poput rezervisanja avionskih karata, čuvanja dece ili šetanja kućnih ljubimaca. U samim zgradama ili njihovoj neposrednoj blizini nalaze se brojni kafići, restorani, vrtići, teretane, samoposluge, saloni lepote, pa ovakav stil života, zaista, značajno doprinosi boljoj organizaciji vremena.

    Stambenu ponudu kreirali smo tako da možemo da zadovoljimo različite potrebe kupaca, bilo da su to parovi sa decom, mladi profesionalci, stariji sugrađani ili oni koji žive dinamičnijim načinom života. Svi naši kupci su različiti, a opet, svi žele najbolje za sebe. Zbog toga smo prvi put na tržištu ponudili brendirane stanove The Residences at The St. Regis Belgrade, koji će se nalaziti u Kuli Beograd, budućem simbolu grada. Ovaj koncept namenjen je kupcima koji žele sasvim novu vrstu udobnosti i kojima je u fokusu umetnost življenja.

    Šta je sledeći korak kada govorimo o inovacijama u Belgrade Waterfront-u? Da li možemo da očekujemo još inovativnih pristupa, bilo u prodaji, bilo u sadržajima u okviru naselja?

    Realizacijom svakog novog projekta trudimo se da pomerimo granice koje smo sami postavili. Ne samo kada su u pitanju stambeni objekti već i drugi. U oktobru nas očekuje otvaranje Galerije Belgrade, najveće šoping, gastronomske i zabavne destinacije u regionu, koja neće biti izuzetna samo po veličini, već i po inovativnim, personalizovanim rešenjima koja će ponuditi. Posetiocima ćemo ponuditi opcije koje do sada u tom obliku nisu viđene kod nas – od aplikacije kroz koju će moći da ostvaruju brojne pogodnosti, do smart parking sistema, koji će im olakšati pristup kada je u pitanju parkiranje automobila.

    Uz projekat kakav je Belgrade Waterfront, jasno je da industrija nekretnina u Srbiji nastavlja da prati svetske trendove, posebno uz sofisticirana rešenja koja nudi inovativna tehnologija. Kako Bulatović zaključuje, „ključ uspeha leži u inovacijama i u personalizovanom iskustvu koje konstantno treba unapređivati”.

    Izvor: BIZLife magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE