Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    „Imamo mnogo razloga da budemo ponosni na sve što smo postigli“

    Srbija, a posebno Beograd, već nekoliko godina unazad su „veliko gradilište“, što predstavlja idealnu priliku za procvat industrija koje su direktno ili indirektno vezane za građevinarstvo. Jedna od kompanija koja je premašila sve ciljeve za 2020.godinu je i Henkel Srbija, o čemu za BIZLife magazin govori generalni direktor sektora Adhezivi Tehnologije, Predrag Armuš.

    • Koliko je pandemija koronavirusa uticala na poslovanje Henkel lepkova? 

    Ovo je nesvakidašnja, nepredvidiva, nestabilna i izuzetno stresna godina koja ne može na jednostavan način da se uporedi sa prethodnim. Uprkos tome imamo mnogo razloga da budemo ponosni na sve što smo postigli, a to se od nas kao lidera na tržištu i očekivalo. Brzo smo se reorganizovali kako bismo zaštitili naše zaposlene i pružili najbolju moguću podršku svim partnerima. Naš sektor broji niz adhezivnih proizvoda za različite namene i svaki od njih je morao da se prilagodi dinamičnim promenama na tržištu.  Kada je u pitanju brend Ceresit, promene su se dešavale na nedeljnom nivou prateći volumen građevinskih aktivnosti, koje su doživele ekspanziju. Primetili smo i izuzetnu efikasnost kod naših partnera koji su usled nesigurnosti izazvanom pandemijom brže izvodili svoje radove na investicionim projektima poput stambenih zgrada i poslovnih prostora. Srbija je ove godine postala turistička atrakcija svojim građanima, zbog čega je renoviran veliki broj vikendica, prošireni su smeštajni kapaciteti, a i izgrađen je veliki broj privatnih bazena. Ove promene smo prepoznali na vreme i svojim prilagođenim aktivnostima napravili sjajan rezultat, uz dobru organizaciju proizvodnje u fabrici u Inđiji, distribucije, prodaje i tehničke podrške.

    • Na koji način ste se suočili sa izazovima?

    Fokusirali smo se na ono na šta možemo da utičemo, oslonili smo se na svoj preduzetnički duh i znanje koje smo godinama gradili, a sve nepoznato što je situacija donela smo pretvorili u važne lekcije. Prioritet je bio i ostaće zdravlje naših zaposlenih kao i to da ne ugrozimo zdravlje svih naših partnera i saradnika.  Ulagali smo u zaštitnu opremu za zaposlene, kao i u edukaciju, onlajn treninge i predavanja za pružanje podrške kako bismo mogli da razumemo i prevaziđemo aktuelnu situaciju. Naši majstori su takođe prepoznali posvećenost Ceresit tima i čini mi se više nego ikada pozitivno odgovorili na naše iskrene napore da budemo uz njih uvek u svakoj situaciji. Zahvaljujući našem nastupu na društvenim mrežama i aktivnoj, direktnoj i brzoj komunikaciji sa našim korisnicima u proteklom periodu, uspeli smo da izgradimo poverenje i bliski kontakt sa našim korisnicima. Majstori su prihvatili naš agilni pristup kojim smo uveli nove proizvode za sve zahtevnije trendove na tržištu keramike.

    • Možete li ukratko sumirati poslovne rezultate za 2020. godinu?

    Ako gledamo samo rezultate – premašili smo sve ciljeve postavljene za ovu godinu koji su bili itekako ambiciozni! Ali moram da priznam da mi je od ovoga važnije veoma izraženo zadovoljstvo naših kupaca, kao i veliki broj novih majstora i maloprodavaca sa kojima smo započeli ili ponovo aktivirali saradnju. Jedino što je izostalo je onaj osećaj radosti kada se na kraju godine svi zajedno okupimo da proslavimo uspeh našeg tima.

    • Da li je realno praviti planove za narednu i ako da, na čemu će biti akcenat?

    Svakako je teško precizirati način rada i on će biti u skladu sa merama i mogućnostima, međutim planove pravimo, a u tome nam pomaže i razmena iskustva sa kolegama iz drugih zemalja. Kao i do sada težićemo da našim profesionalcima pružimo kvalitet i čvrstu podršku, a akcenat će naravno biti na očuvanju zdravlja i dobrog duha naših ljudi. 

    • Šta je najbitnije čemu Vas je ova godina naučila, a kada je biznis u pitanju?

    Mislim da smo svi imali prilike da zastanemo bar na trenutak i da sagledamo život na drugačiji način, da preispitamo prioritete, upoznamo nove vidike i naše skrivene talente, mogućnosti i sposobnosti.

    Izvor: BIZLife magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE