Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    ikea, stolica u ikei

    Ikea zapošljava ljude na platformi za igre: Plaća 16 USD po satu za rad u virtuelnoj radnji

    Ikea je uvela novinu u radu na daljinu, pošto traži 10 ljudi koji će raditi u njenoj Roblox virtuelnoj prodavnici koja se otvara 24. juna. Ona je tako postala prvi brend koji nudi plaćeni rad na platformi za igre.

    „Ovo nije tipičan posao u kompaniji IKEA“, rekao je švedski gigant na svom Roblox prodajnom mestu, pod nazivom „The Co-Worker Game“.

    U saopštenju, IKEA je opisala svoj prelazak na platformu Roblox kao svoj „prvi ulazak u mainstream igre“, rekavši da će „The Co-Worker Game“ dati ljudima „šansu da se urone u radni svet“ prodavnice.

    Prema oglasu za posao, potencijalni kandidati moraju da razmotre kako bi se osećali kada bi bili pretvoreni u piksele i šta bi uradili ako u prodavnici ponestane pikseliranih hot-dogova. U objavi se takođe postavlja pitanje: „Da ste (komad) pikselizovanog IKEA nameštaja, koji biste bili i zašto?“

    Kandidati moraju da imaju 18 i više godina i da žive u Ujedinjenom Kraljevstvu ili u Irskoj da bi se prijavili. Radiće u različitim odeljenjima onlajn prodavnice, pomažući ljudima da biraju nameštaj i služe ih digitalnim ćuftama, piše CNN.

    Biće plaćeni 13,15 funti (16,82 dolara) po satu za taj posao, po istoj stopi kao prosečni zaposleni u Ikei u Londonu u stvarnom životu. Imaće sličnu platu kao i radnik IKEA-e u Sjedinjenim Državama i više nego duplo veću od američke minimalne zarade.

     

    Virtuelni svet

    Oni će raditi zajedno sa neplaćenim Roblox igračima, koji će dobiti priliku da služe kupcima, posećuju razne izložbene salone, promovišu se i koriste IKEA proizvode da organizuju svoj virtuelni prostor.

    Američki gigant Roblox omogućava svima da igraju igrice koje prave korisnici, a takođe kombinuje elemente mreže društvenih medija kako bi ljudi mogli da sklapaju prijateljstva i razgovaraju sa programerima dok istražuju virtuelne svetove. Porastao je u popularnosti poslednjih godina i sada ga mesečno koristi oko polovine mladih u SAD, starosti od 12 do 17 godina.

    IKEA nije prvi brend koji je ušao u virtuelni svet, prateći, između ostalog, stope Walmarta, koji je stvorio virtuelnu Roblox prodavnicu koja omogućava korisnicima da kupuju fizičke artikle i dobijaju ih poštom.

    Nije odmah bilo jasno da li će kupci moći da kupe prave IKEA proizvode kroz tu igru.

    Neobičan spisak poslova kompanije postao je viralan na društvenim mrežama, na kojima su korisnici X-a objavljivali mimove kako bi izrazili svoje razočaranje što nisu dobili priliku za intervju, a korisnici TikToka iz Amerike dele snimke na kojima se pripremaju za slučaj da IKEA oglasi posao i u Sjedinjenim Državama.

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Unsplash

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE