Ikea napravila HIT KAMPANJU: „Kuhinjska slavina je dobra, je lepa“ (FOTO)
Ikea Srbija je, u čast nastupa srpske predstavnice na Pesmi Evrovizije u Torinu Ane Đurić Konstrakte, objavila reklamnu kampanju na svom nalogu na Fejsbuku za neke proizvode, uz stihove iz njene pesme „In corpore sano“.
Oni su iskoristili svoje proizvode a stihove su uklopili uz fotografije proizvoda.
Slikarsko postolje Ikea je predstavila sa „Umetnica može biti MALA“, kuhinjsku slavinu sa „Kuhinjska slavina je dobra, je lepa“, a bocu za vodu sa „Tajna je u dubokoj hidrataciji“.
Podsetimo, Konstrakta je sinoć nastupila u drugoj polufinalnoj večeri na Pesmi Evrovizije, a njen nastup je propraćen ovacijama. Ona se plasirala u finale takmičenja, koje će biti održano u subotu.
Njena pesma „In corpore sano“ dobila je najviše glasova publike za najbolji tekst Evrovizije i našla se na drugom mestu, odmah posle italijanske pesme „Brividi“, čiji su autori Mahmud i Blanko.
Nastup srpske predstavnice u polufinalu Evrovizije u Torinu, na Jutjubu je pogledalo oko milion ljudi za 12 sati, što je daleko više u odnosu na sve ostale takmičare koji su sinoć nastupili.
UMETNICA JE U FINALU: Konstrakta „zapalila“ dvoranu i društvene mreže (VIDEO)
Izvor: BIZLife
Foto: Pixabay