Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Hotel „Saint Ten”, u Beogradu

    Hotel „Saint Ten”, u Beogradu, rezultat je zajedničkog rada, ideje i želje jedne porodice da sagradi nešto što će pomerati granice, prevazilaziti očekivanja i učiniti da se svako ko zakorači u hotel oseti i više nego dobrodošlim. Taj porodični odnos nastojali su da izgrade i sa svojim gostima, a još važnije – i sa zaposlenima. „Gledali smo kako odrastaju, neke od njih i kako se osamostaljuju, ali smo dočekivali i nove članove naše porodice”, istakli su.

    Ova hotelska porodica dobila je nove članove, koji će svojom ambicijom, dobrom energijom i ljubavlju koju osećaju ka svom poslu učiniti da hotel napreduje u svoju sledeću fazu poslovanja.

    Nikola Marković, Generalni direktor

    Kao stariji brat, bolje od drugih razume da svi moraju da imaju okruženje i uslove da na najbolji način rade ono u čemu su najbolji. Ako su zaposleni zadovoljni, to će se preneti i na goste.

    „Nekada je potrebno biti strog, ali i imati razumevanja za svakog člana uže ili šire porodice. Na taj način možemo razumeti svoje goste i učiniti da se svakom od njih posvetimo na pravi način. Niko nije rekao da je generalni direktor biti lako, ali mnogo je lakše ako si dobar lider i ako svakoga posmatraš kao deo porodice”, istakao je Nikola.

    Miloš Grujić, direktor prodajne strategije

    Najmlađi član porodice, donosi novu perspektivu i svežinu u tim, ali podjednako razume da porodice koje se drže zajedno mogu da prežive sve. Putovanja, istraživanja i povezivanje sa ljudima daju širinu, ali je potrebno imati i sredinu koja te podržava da rasteš i pustiš korenje, smatra on.

    Na taj način gosti uživaju u plodovima porodičnog truda i rada. Ali održavati porodične odnose zahteva dosta takta, zato će se Miloš na poziciji direktora prodajne strategije postarati da svi budu zadovoljni.

    Marko Milisavljević, direktor prodaje

    Baveći se sportom, razume važnost tima i porodice. Dok u privatnom životu i sam uživa u svojoj porodici sa novim članom, kao direktor prodaje, potpuno razume kako da bude „tata” u svom timu. Kao i kod kuće, ne slažu se uvek svi, ali članovi njegovog tima, kao i tima hotela, čuvaju jedni drugima leđa i vode „Saint Ten” u nove pobede. Za Marka je jedna od najvažnijih stvari kod rada u porodičnom hotelu to što može zaista da upozna svakog gosta.

    Boris Barbir, direktor sektora soba

    Od malih nogu je u hotelijerskom svetu, budući da mu je otac bio poznat hotelijer, tako da su za njega ova dva aspekta, nesumnjivo, čvrsto povezana. Od prvog dana bio je tu da zajedno za hotelom „Saint Ten” odrasta i sada je spreman da zauzme mesto direktora Sektora soba, dok nastavlja da brine o svojoj drugoj kući i drugoj porodici.

    Uroš Milić, novi menadžer recepcije

    Neko je ko razume šta znači voditi računa o drugima i veći deo svoje karijere proveo je usavršavajući veštinu brige o gostima i njihovim potrebama. To pokazuje koliko je za njega, koji je u neposrednom kontaktu sa gostima, važno da gosti zaista budu zadovoljni tokom boravka u hotelu. 

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE