Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    hotel

    Šta će novi hotel na Zlatiboru, Karisma Hotels & Resorts, izdvajati od ostalih? (FOTO)

    Svetska hotelska grupacija Karisma Hotels & Resorts nastavlja da širi svoje prisustvo na jugoistoku Evrope otvaranjem prvog hotela u našoj zemlji. Luksuzni hotel sa pet zvezdica – Bor Hotel by Karisma – biće otvoren na Zlatiboru

    Šta je ono što će ovaj hotel izdvajati na tržištu, kao i kada se očekuju prvi gosti, odgovara Rafael Feliz, VP of Sales & Marketing for Europe and the Middle EastKarisma Hotels and Resorts.

    • Kao jedna od vodećih hotelskih grupacija koja posluje na najegzotičnijim destinacijama sveta, kako ste izabrali da se baš Srbija i Zlatibor nađu na ovoj listi?

    Kao destinacija u usponu, Srbija je veoma atraktivna i poseduje veliki potencijal kada je reč o razvoju turizma. Kao takva, oduvek nam je negde bila u planovima, a odluku da upravo ovde proširimo mrežu poslovanja dodatno je podstakla i činjenica da jedan od osnivača i vlasnika Karisme potiče sa ovih predela. Pored toga, već duže vreme smo prisutni u regionu Balkana – konkretno, u Crnoj Gori, gde se nalazi Azul Beach Resort Montenegro by Karisma. Čekali smo pravu priliku i vreme da dođemo u Srbiju – i evo nas.

    hotel

    • Bor Hotel by Karisma na Zlatiboru definitivno će biti jedan od najluksuznijih. Šta je ono po čemu ćete se izdvajati u odnosu na druge?

    U Srbiju donosimo više od 20 godina iskustva u luksuznom hotelijerstvu i to će biti nešto po čemu ćemo se, definitivno, izdvajati na tržištu. Ono što bih posebno istakao jeste premijum usluga na najvišem nivou, koja počinje od samog momenta rezervacije. Zajednička nit koja povezuje sve naše hotele širom sveta jeste upravo ta usluga – ona pravi razliku svuda gde smo prisutni. Autentično iskustvo svakog pojedinačnog gosta, čijim potrebama i zahtevima pristupamo potpuno individualno i sa velikom pažnjom, oduvek nam je apsolutni prioritet.

    Posvećenost svakom detalju možda najbolje ilustruje činjenica da ćemo našim gostima pružiti mogućnost da biraju mekoću i vrstu jastuka na kome će spavati. Upravo je na takvom konceptu zasnovan Bor Hotel by Karisma, hotel koji će zauvek promeniti sliku i doživljaj Zlatibora.

    • Koje posebne karakteristike biste izdvojili kada je reč o usluzi, ali i dizajnu samog hotela?

    Hotelski kompleks, u čijem će sastavu biti 93 luksuzne hotelske smeštajne jedinice, tri restorana, spa i velnes centar, dečji spa, konferencijske sale, cigar-laundž i još mnogo toga, dizajniran je tako da se potpuno integriše sa prirodnim ambijentom koji ga okružuje. Vodimo računa o tome da sve bude na vrhunskom nivou – od nameštaja do besprekorne usluge koju pružamo za sve ljubitelje luksuza, komfora i gastronomske ponude. U našem hotelu biće dostupna i usluga konsijerža, čime će jedinstven doživljaj uživanja čak i u najmanjim sitnicama početi od momenta rezervacije. Ono što gosti mogu da očekuju jeste da će im konsijerž biti dostupan i pre nego što stignu u hotel. On će biti tu da predloži različite mogućnosti kojima mogu da ispune slobodno vreme, kao što su odlazak u spa centar, neki od hotelskih restorana, ali i brojne aktivnosti van hotela.

    hotel

    • Ostali hoteli koji se nalaze u sklopu Karisma grupacije uglavnom su pozicionirani na egzotičnim destinacijama. Da li ćete deo te egzotike doneti i u Bor Hotel by Karisma na Zlatiboru ili će to biti klasičan planinski hotel?

    Karisma Hotels & Resorts ima poslovnu strategiju i filozofiju potpuno usmerenu na svoje goste i inovativnim konceptima se izdvaja od konkurencije, o čemu prvenstveno svedoče zadovoljni gosti, ali i brojne nagrade i priznanja, poput prestižne AAA Five Diamond Award i Four Diamond Award. Takođe, Karisma hoteli se redovno nalaze i na najcenjenijim listama iz oblasti turizma i ugostiteljstva, poput onih koje objavljuju Conde Nast TravellerTrip Advisor i magazin „Forbs”. Sve ove nagrade su nam, zapravo, potvrda da smo na dobrom putu i da smo, bez obzira na lokaciju na kojoj se nalazimo – bilo da je reč o rizortu na obali mora ili planinskom hotelu – u prilici da gostima ponudimo nesvakidašnje iskustvo.

    • Kada se mogu očekivati prvi gosti u hotelu?

    Do kraja ove godine planiramo da dočekamo prve goste, tako da se pripremamo za zimsku sezonu.

    • Da li je Zlatibor za sada jedina destinacija u Srbiji na koju planirate proširenje poslovanja?

    Uvek smo u potrazi za novim prilikama, pa ko zna! Videćemo šta će vreme doneti.

    hotel

    • I sami ste odabrali Srbiju za život i rad. Kako ste se odlučili na taj korak?

    Posao me je doveo ovde, ali sam se, da budem iskren, prilagodio brže nego što sam očekivao. Uvideo sam da su mentalitet i ljudi u Srbiji zaista slični kao u Santo Domingu, u Dominikanskoj Republici, odakle potičem. Ta otvorenost, druželjubivost i način života veoma su mi bliski. Kao što sam već istakao, Srbija je, zaista, sjajna zemlja, koja ima veliki potencijal za razvoj turizma, i srećan sam što imam priliku da ovde primenim svoje decenijsko iskustvo u hotelijerskoj industriji. Diplomirao sam na Univerzitetu Lin, u Boka Ratonu, na Floridi, živeo i radio širom sveta, ali me je Evropa uvek posebno privlačila. Sada, sa ove tačke gledišta, mogu slobodno da kažem da za mene trenutno ne postoji bolje mesto za život nego u Srbiji.

    • Kako je poslovati u Srbiji? Šta predstavlja najveći izazov?

    Srbija je u poslednjoj deceniji bila na eksponencijalnoj putanji rasta, najviše zbog stranih investicija, i moram da istaknem da u ovoj zemlji, zaista, ima mnogo mogućnosti, ali i kvalitetnog kadra. Uživanje je u poslu biti okružen prijateljski nastrojenim ljudima, koji su, uz to, visokoobrazovani. Jedina oblast u kojoj vidim potencijal za napredak jeste administracija.

    • Po čemu se razlikuje poslovanje u Srbiji i na Zapadu, u Meksiku ili SAD, na primer?

    Svako tržište je, rekao bih, priča za sebe i ima izvesne i prednosti i mane. Međutim, ono što bih posebno istakao kao najveću razliku jesu međuljudski odnosi u poslu. U Srbiji je sve to nekako mnogo ličnije, imate mogućnost da razvijate odnose sa ljudima sa kojima radite, dok je u SAD to, u većini slučajeva, čisto poslovni odnos. 

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE