Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Harli u problemu, sve manje putovanja motorima

    Deonice Harli-Dejvidsona (Harley-Davidson) skliznule su nakon više od godinu dana, nakon što je snizio prognozu godišnjih isporuka, budući da je među starijom populacijom „baby-boomera“ smanjen interes za putovanja motocikalima.

    Proizvođač motora sa sedištem u Milvokiju najavio je da će u drugoj polovini 2017. godine morati da smanjuje proizvodnju. Iako je potražnja za novim modelima u padu, kompanija beleži rast interesovanja za korišćene motocikle koje prodaju stariji kupci.

    U celoj godini Harli očekuje da će isporučiti između 241 do 246 hiljada motora, u odnosu na 262.221 u prošloj godini. To je znatno slabije od skoro 350.000 godišnje pre deset godina.

    Analitičar Bernsteina Dejvid Bekel izjavio je da generaciju Y, koja predstavlja rođene 80-tih i početkom 90-tih prošlog veka, vožnja motorima privlači u znatno manjoj meri u odnosu na prethodne generacije.

    Harli se takođe nalazi u okruženju agresivnih popusta njegovih konkurenata, korporacije Polaris Industris koji je proizvođač indijskog motocikla, te japanske kompanije Honda Motor.

    Harli je saopštio da je mu je udeo na američkom tržištu velikih motora pao na 48,5 posto, u odnosu na 49,5 posto u prethodnoj godini. Neto prihod pao je za 7,7 posto, na 258,9 miliona dolara.

    Izvor: Seebiz

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE