Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Google Chrome ažuriranje

    Najnovije ažuriranje Google Chrome-a: Poboljšani mehanizmi za praćenje i prikazivanje oglasa

    Google Chrome je predstavio novi metod praćenja korisnika i ciljane isporuke oglasa. Ovo ažuriranje, poznato kao Privacy Sandbox, postepeno se uvodi kod većine korisnika Chrome-a. U narednim mesecima će na kraju obuhvatiti sve korisnike u narednim mesecima.

    Ovaj skup novih funkcija predstavlja značajnu promenu u načinu na koji Chrome prikuplja korisničke podatke u korist oglašivača. Umesto da se oslanja na kolačiće treće strane (third-party cookies), Chrome sada direktno pristupa vašoj istoriji pregledanja kako bi prikupio informacije o vašim interesovanjima i preferencijama u svrhe oglašavanja. Ova promena, koja se razvija još od 2019. godine, izazvala je značajne kontroverze, pri čemu su mnogi kritičari izrazili zabrinutost zbog njenog uticaja na privatnost korisnika.

    Važno je shvatiti kako ovaj sistem funkcioniše i odlučiti da li ćete se uključiti ili isključiti, posebno imajući u vidu da Chrome održava svoju poziciju najčešće korišćenog pretraživača na svetu. Na kraju krajeva, ovaj pretraživač čini 63 odsto tržišnog udela od maja 2023. godine (sa Safarijem na drugom mestu sa 13 odsto).

    Šta su kolačići?

    Šta su kolačići (cookies), po čemu se Privacy Sandbox razlikuje od običnih kolačića i šta možete uraditi da zaštitite svoju privatnost, pročitajte ovde.

    Izvor: Web Mind

    Foto: Web Mind

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE