
Golden Drum: Festival koji okuplja kreativne umove!
Jedan od najvećih advertajzing festivala u Evropi, Golden Drum, održaće se i ove godine, i to od 18. do 20. oktobra u Grand Hotel Union-u, u Ljubljani.
Dvadesetičetvrti po redu, ovaj festival nosi slogan „Leave your mark“ i ima za cilj da podstakne učesnike da među sobom i ekspertima, čiji rad prevazilazi očekivanja i granice uobičajenog, podele mišljenje, ugao gledanja i znanje.
Takmičenje Golden Drum je otvoreno za sve agencije, oglašivače, klijente, dizajnerske i producentske kuće, medijske kompanije i sve ostale koji su uključeni u stvaranje novih marketinških trendova. Rok za prijavu je produžen, i traje do 18. avgusta 2017. godine. To možete učiniti OVDE. Mlađim takmičarima rok za prijavu ističe nešto kasnije i traje do 4. septembra 2017. godine. Više o prijavi na OVOM LINKU.
Kome je namenjen festival?
Učesnici, ili „drameri“, kako organizatori vole da ih zovu, su osobe koje se ne zadovoljavaju prosečnim svakodnevnim i običnim odgovorima. Drameri žele više – više kretivnosti, zanimljiva rešenja i razmišljanje izvan okvira.
Koga ćete moći da čujete?
Profesionalce, entuzijaste i kreativne umove koji menjaju svet kakvog ga poznajemo već dugi niz godina. Džo Hauard, direktor kompanije Fun and Games i Džon Palant, direktor kompanije Unstoppability, koji dolaze ispred kompanije Brouhaha, vam ne mogu dati više sati nego što ima jedan dan, ali vam mogu pokazati kako da imate više ideja u jednom satu.

Džon Meskal
Džon Meskal iz McCann-a će sa učesnicima pričati kako postići uspeh u karijeri na teži način. Ovo je za sve one koji žele da stvore nešto savršeno u nesavršenom svetu. Bruno Berteli će govoriti o vezi između muzike i advertajzinga. Program festivala možete da pogledate ovde.
Izvor: BIZLife
Foto: PR
Pingback: U susret Golden Drum festivalu, Marko Kremona: "Kreativnost znači rizikovati" - Bizlife.rs