Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Grand kafa

    Gojko Banatski, Atlantic Grupa: Kako je nastala kampanja „Hajde da imamo vremena“?

    „Svako ima pravo na šoljicu dobre kafe i mi ćemo se i dalje truditi da svojim potrošačima pružimo najbolje moguće iskustvo u kafi”, poručuje Marketing Menadžer Grupe Brendova u kompaniji Atlantic Grupa, Gojko Banatski, i dodaje da Grand kafa već četiri godine, kroz konkretne akcije, ukazuje na to koliko je važno da zastanemo, da obratimo pažnju na sebe, na svoje potrebe i potrebe naših najbližih. Tako je, između ostalog, nastala kampanja „Hajde da imamo vremena”.

    • Kako biste opisali filozofiju Grand kafe i kako se ona manifestuje kroz kampanju „Hajde da imamo vremena” u 2024. godini?

    Turska kafa je oduvek jedan od najvažnijih rituala u toku dana, asocijacija na bliskost, iskrene emocije, porodičnu toplinu i uživanje. Filozofija Grand kafe je baš to – da poveže ljude, podseti ih da budu tu jedni za druge, uvek i svuda, da uživaju u trenucima bliskosti i zajedništva. „Hajde da imamo vremena” je u tom smislu mnogo više od kampanje – ona je pogled na svet baziran na dubokim i iskrenim emocijama koje su u vezi s brigom i dobrobiti primarne porodice, svih dragih ljudi, ali i nas samih. U poslednjoj kampanji fokus upravo stavljamo na pojedinca i na njegove lične potrebe. Pozivamo ga da zastane, pogleda u sebe, jer jedino kada smo dobri za sebe možemo da budemo dobri i za druge.

    • Na koji konkretan način, kroz kampanju „Hajde da imamo vremena”, želite da utičete na potrošače da zaista shvate važnost vremena za sebe?

    Već četiri godine ulažemo dosta napora da kroz konkretne, svrsishodne akcije, ali i poruke koje šaljemo kroz kampanju podsetimo potrošače koliko je važno da zastanemo, da obratimo pažnju na sebe, na svoje potrebe i potrebe naših najbližih. Da na taj način bolje razumemo i podržimo i sebe i njih. Ohrabrujemo ih da postave granicu između poslovnih i privatnih obaveza, između zaista važnih i onih manje važnih stvari koje nas svakodnevno opterećuju. Važno je da svi shvatimo značaj koji odvajanje vremena za sebe ima za naše mentalno, emotivno i fizičko zdravlje, koji su pozitivni efekti tog pristupa na svakodnevni život, šta ljudi mogu da urade u vezi s organizacijom kako bi pronašli vremena za sebe, i na koje aktivnosti da stave fokus kako bi se to zaista i desilo.

    Grand kafa

    Grand kafa

    • Koliko je veliki izazov za kompaniju, a i samu kampanju, da doprete do ljudi koji nekako danas imaju previše obaveza i previše uloga u svakodnevnom životu između kojih pokušavaju da „žongliraju”?

    U moru poruka kojima je prosečan čovek izložen tokom dana nekada je zaista teško da se čuje i vaš glas. Naše iskustvo je pokazalo da visok kvalitet reklamnih spotova i saradnja sa pažljivo biranim poznatim ličnostima značajno povećava šanse da budemo primećeni. Nakon nekoliko veoma uspešnih kampanja, mogu da kažem da ljudi zaista vole i dobro reaguju na reklame Grand kafa. Ali moram takođe reći da nisu u pitanju samo poruke. Mislim da su prave, duboke emocije ono što Grand kafu izdvaja od drugih, jer su te emocije prisutne u svemu što radimo. Postoji jedna snažna emocija svih nas u Grand kafi koja se očito prenosi i na stvari koje radimo – bez obzira na to da li radimo da u proizvodnji, nabavci, prodaji ili marketingu. Mislim da ljudi to osete i da zato toliko vole našu kafu.

    Šoljica kafe je oduvek bila tu uz nas, bilo da su u pitanju lepe ili ružne stvari, rasterećeni ili ozbiljni razgovori

    • Kako je uopšte nastala kampanja „Hajde da imamo vremena” koja pokušava da doprinese razumevanju i rešavanju jednog ozbiljnog društvenog problema?

    Kampanja, odnosno komunikacijska platforma „Hajde da imamo vremena”, nastala je na samom početku pandemije. Taj period nam je pokazao kako stvari mogu da se uspore, pa i ceo svet da stane. Takođe, taj period nas je suočio sa našom istinom o tome koliko smo se otuđili od sebe, od porodice, od naših najbližih. Ono što je za nas bilo intrigantno u svemu tome jeste upravo ta šoljica kafe koja je vremenom počela da nam izmiče pod silinom brojnih obaveza tokom dana. Ta šoljica kafe koja je za ljude sa ovih prostora oduvek veza i inspiracija za razgovor i zajednički provedeno vreme. Ona je oduvek bila tu uz nas, bilo da su u pitanju lepe ili ružne stvari, rasterećeni ili ozbiljni razgovori. Uvek je bila doza sigurnosti i spokoja koja nam je svima potrebna.

    • U kakve kampanje nas je ova komunikaciona platforma dalje uvela?

    S obzirom na to da verujemo da je vreme jedan od najdragocenijih resursa koje imamo i da i te kako utiče na sve segmente života, želeli smo da odemo korak dalje i da pokažemo koliko je u stvari odvajanje vremena dragoceno i za naše zdravlje. Tako je nastala kampanja „Hajde da imamo vremena za pregled” i došlo je do saradnje sa Institutom za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut”, Ministarstvom zdravlja i Fondom B92. Naime, već četvrtu godinu zaredom deo smo akcije „Ne gledaj u šolju, pregledaj se” koja se odnosi na besplatne mamografske preglede, u okviru koje se do sada pregledalo 33.000 žena. Na ovo smo izuzetno ponosni, jer ovako veliki broj pregledanih pokazuje da su nas žene čule, razumele koliko su preventnivni pregledi važni i da im mogu spasti život.

    Grand kafa

    Grand kafa

    • Zašto ste se opredelili baš za ovaj segment ženskog zdravlja?

    Rak dojke predstavlja najčešći maligni tumor kod žena u Srbiji i želeli smo da što većem broju žena, koje zbog raznih razloga nisu u prilici da se pregledaju, pružimo mogućnost da to zaista i urade. Ovakve akcije jedan su od načina da se utiče na negativnu statistiku, jer od raka dojke svake godine oboli 4.400 žena, a njih 1.600 izgubi život. Međutim, mamografski pregled smanjuje mogućnost razvoja ove bolesti jer ga mamograf detektuje u ranoj fazi, kada je izlečiv u čak 90% slučajeva. Odlazak na preventivni pregled je jedini način da se suprostavimo rastućim statistikama. Dugogodišnja saradnja sa Institutom za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut” je od velike važnosti, jer sa takvim partnerom zaista možemo da uradimo mnogo na ovom polju – žene imaju mogućnost pregleda u mobilnom mamografu, ali i radimo na širenju svesti o značaju preventivnih pregleda koji donose dobrobit svima.

    • Šta nas sledeće očekuje na lokalnom tržištu kada je Grand kafa u pitanju?

    Smatramo da svako ima pravo na šoljicu dobre kafe i mi ćemo se i dalje truditi da svojim potrošačima pružimo najbolje moguće iskustvo u kafi. Naša je i potreba i odgovornost kao tržišnog lidera da im to i pružimo. Mi ćemo nastaviti da brinemo o svim segmentima koji nas, kao kompaniju, mogu učiniti boljom i da kroz kampanje komuniciramo pre svega iskreno i autentično sa potrošačima. Nastojimo da izgradimo jedan jedinstven koncept uživanja u kafi modernizacijom kategorije, ali i poštovanjem tradicionalnih vrednosti, da iz godine u godinu kreiranjem novih ukusa budemo uvek relevantni na tržištu. Čekaju nas sjajni projekti koji će, verujem, izazvati dobre reakcije potrošača. 

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

     

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: Grand kafa

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE