Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Nokia

    „Glupi“ telefoni se održavaju u životu zahvaljujući mladima

    Klasični telefoni su uspeli da nađu nesvakidašnju publiku.

    Dok jeftini pametni telefoni postaju sve bolji, klasični (glupi) telefoni uživaju sve manju popularnost među kupcima – osim u SAD.

    Prema najnovijem istraživanju, ovi telefoni su sve traženiji među američkom omladinom koja želi da se „odmori“ od modernog doba.

    Klasični telefoni su zbog svoje niske cene dugo bili veoma popularni u Africi i Indiji, kao i na Bliskom istoku. Ovi regioni zaslužni su za 80 odsto prodatih jedinica u 2022. godini, navodi se u istraživanju kompanije Counterpoint research. Međutim, njihova popularnost je nedavno opala, ali je, verovali ili ne, u porastu na američkom tržištu.

    nokia sad

    Stari mobilni telefoni, SAD istraživanje (Unsplash)

    HMD Global, dom Nokia telefona, prodao je desetine hiljada klasičnih telefona svakog meseca u Americi tokom 2022. godine, a ovaj porast interesovanja je u suprotnosti sa ukupnom potražnjom, za koju kompanija kaže da opada.

    Smatra se da razlog ovog čudnog trenda leži u mlađima od 26 godina kojima je dosta šarenih ekrana, odnosno koji pokušavaju da smanje korišćenje pametne elektronike kako bi sačuvali svoje mentalno zdravlje, kaže Hoze Briones, YouTuber čiji kanal pokriva klasične telefone.

    Nokia, SMS poruke, sad

    Nokia (Pixabay)

    Ovaj skok interesovanja nije značio samo kompaniji HMD Global, već i kompaniji Light, čiji Light Phone 2 se smatra jednim od najboljih telefona današnjice za digitalnu detoksikaciju, a sve zahvaljujući nedostatku funkcija koje bi mogle da skrenu pažnju svojim vlasnicima.

    Kako tvrdi Džo Holier, koosnivač kompanije Light, želja nije proizvodnja klasičnih telefona, već uređaja koje ćete svesno koristiti samo kada su vam neophodni kako biste sami mogli da odlučujete koje aspekte života tehnologija može da dopunjuje.

     

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay/Unsplash

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE