Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Glavni nedostatak električnih automobila

    Nedovoljna autonomija i dalje se često navodi kao glavni nedostatak električnih automobila.

    ADAC je sproveo novi test u kojem je analizirao više od 80 električnih vozila kako bi utvrdio koja su od njih prikladna za dalja putovanja.

    Za konačnu ocenu nemački autoklub je kao osnovu uzeo parametre utvrđene u svom uspostavljenom ekotestu. Meri se baterijom napunjenom do 90 odsto, budući da većina vlasnika u većini slučajeva na put kreće s odstupanjem do 10 procenata.

    Ukupni test uključuje dodatnu autonomiju koja se može postići nakon punjenja na brzom punjaču tokom 20-minutne pauze u idealnim uslovima.

    U ADAC-ovom merenju prednjačio je Hyundai Ioniq 6 s baterijom od 77,4 kWh, koji je s jednim zaustavljanjem i dodatnim kratkim punjenjem prešao 931 kilometar. Lucid Air je „stao“ nakon 859 km, BMW iX je prešao 835 km, Mercedes EQS – 825 km, EQE SUV – 806 km i Polestar 2 – 801 kilometar.

    Dakle, radi se o električnim modelima koji postižu autonomiju veću od 800 kilometara s baterijom i specifikacijama pogona namenjenim velikim udaljenostima.

    Samo 13 vozila prešlo željenu kilometražu

    Ipak, u prvoj su kategoriji Nemci koji traže vozila koja s jednim zaustavljanjem i dodatnim punjenjem mogu preći preko 750 kilometara kao „potpuno prikladna za velike relacije“. U njihovom testu više od 80 vozila, samo njih 13 postiglo je taj rezultat, uključujući šest navedenih vozila koja prelaze 500 milja ili više.

    Druga kategorija su vozila s dometom između 500 i 750 kilometara, koja su ocenjena kao „prikladna“ za velike relacije ili vozila prikladna za velike relacije s nešto dužim vremenom punjenja. U toj kategoriji bilo je najviše vozila, čak 42.

    Nemački autoklub takođe kategorizuje vozila koja su „uslovno“ (autonomija 400-500 km) prikladna za veliku kilometražu, a na testu ih je bilo 14. Međutim, poslednja kategorija su vozila neadekvatna za dalja putovanja (domet manji od 400). km), a tu se na dnu liste našao Fiat 500e s manjom baterijom od 23,8 kWh, koja je na testu uprkos dodatnom punjenju omogućila autonomiju od samo 233 kilometra.

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

    Izvor: Seebiz

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE