
Galenika dobila nagradu „DIGITAL CUP AWARDS“ za kampanju za rebranding
Na nedavno održanoj konferenciji Social Media Summit u Sarajevu, Galenika je osvojila ,,Digital Cup Awards“ nagradu u kategoriji – najbolja digitalna kampanja za rebranding godine.
,,Digital Cup Awards” je stručna nagrada koja se dodeljuje kompanijama i brendovima za najkvalitetnije i najprofesionalnije digitalne kampanje u protekloj godini.
Takmičenje je regionalnog karaktera i učestvovalo je 67 kompanija iz svih zemalja Adriatic regije.
Dodeljene su nagrade u 20 različitih kategorija, a stručni žiri kojeg su sačinjavali eksperti iz regiona u oblasti digitalnog marketinga dodelio je Galenici nagradu u kategoriji „NAJBOLJI REBRANDING GODINE“ nakon detaljne analize kampanja svih učesnika u ovoj kategoriji.
„Biti prepoznat kao najbolji u nekoj kategoriji pokazuje nam koliko dobro radimo svoj posao i daje nam podstrek da dalje nastavimo bolje i kvalitetnije, jer naši potrošači to zaslužuju. Regionalna nagrada za najbolju digitalnu kampanju govori o tome koliko je Galenika kompanija koja ima modernu poslovnu viziju. Novi vizuelni identitet kompanije došao je nakon investicionog i transformacionog ciklusa koji je realizovan tokom prethodnih godina, a koji je rezultirao modernizacijom kompanije i digitalizacijom poslovanja. S tim u vezi rebranding kampanja koju smo realizovali imala je za cilj menjanje percepcije kod potrošača i uvođenje novog vizuelnog identiteta kao pokazatelja inovativnog pravca kojim se kompanija kreće.“ , izjavio je Naid Gubaljević, Country Manager za BiH u Galenici.
Kompanija je rebranding kampanju pod sloganom ,,Posvećeni ljudima, verni zdravlju“ sprovela sredinom 2021. godine. Kampanja je imala za cilj uvođenje novog vizuelnog identiteta kroz boje koje simbolizuju vrednosti kompanije i još bliže reflektuju njenu misiju i posvećenost zdravlju i odgovornom poslovanju.
Nenad Mijailović iz „Galenike“ najbolji finansijski direktor u regionu JIE
Izvor: BIZLIfe
Foto: Galenika