
INCIDENT u TikToku: Istraga zbog navoda o agresivnoj radnoj kulturi prema ženama
TikTok istražuje tvrdnje o agresivnoj radnoj kulturi nakon što je viši rukovodilac Džošua Ma u kompaniji navodno rekao da „ne veruje“ u porodiljsko odsustvo, što je okarakterisano kao incident.
Džošua se povukao sa pozicije rukovodioca britanskog tima za e-trgovinu kompanije, piše Financial Times.
Prema FT-u, pokretanje TikTok Shop-a, funkcije za kupovinu uživo, u Velikoj Britaniji podstaklo je jedan broj radnika da se žale na agresivnu kulturu. Ona je u suprotnosti sa tipičnim radnim praksama u Britaniji.
Medij je takođe objavio izveštaje o dugom radnom vremenu. Članovi tima za e-trgovinu su rekli da se od njih očekuje da redovno rade više od 12 sati dnevno.

Posao, kancelarija (Pixabay)
Kada se dogodio incident sa zaposlenima u TikTok-u?
Incident sa Maom dogodio se na večeri sa zaposlenima ranije ove godine, piše BBC. Na njoj je navodno rekao da kao „kapitalista ne veruje da kompanije treba da nude porodiljsko odsustvo“.
Kompanija je saopštila da ima jasnu politiku porodiljskog odsustva u Velikoj Britaniji. Njom je predviđeno 30 nedelja plaćenog odsustva.
Navodne primedbe se vide kao znak šireg sukoba kulture između kineskih vlasnika TikToka, ByteDance-a i određenog broja njegovih radnika iz Londona.

TikTok, društvena mreža (Pixabay)
Istražuju da li TikTok krši politiku kompanije
U mejlu upućenom radnicima, u koje je imao uvid FT, piše da će se gospodin Ma sada „povući“ sa svoje funkcije. Portparol TikToka je rekao da istražuju navodne izjave i radnje. Žele da utvrde da li je došlo do kršenja politike kompanije.
Na temu ravnoteže između posla i privatnog života, portparol je izjavio da će zaposleni „povremeno morati da odrađuju sate koji odgovaraju obrascima korisnika.
„Cilj nam je da ovo bude izuzetak, a ne norma. Hoćemo da podržimo naš tim sa fleksibilnim radnim vremenom, da im damo prostora za rad bez sastanaka i ponudu za zdrav život i dobrobit.
TikTok Shop radi u Britaniji tek nekoliko meseci. Prema njegovim rečima, kompanija brzo ulaže u proširenje resursa, strukturu i proces kako bi podržali pozitivno iskustvo zaposlenih.
Izvor: BBC
Foto: Pixabay