
Ford napravio savršenu reklamu: “Dobro došle za volan”
Slika je rekla sve.
Kralj Salman od Saudijske Arabije, ove nedelje izdao je dekret kojim se odobrava ženama da voze, i to po prvi put. Na taj način okončava se sramni i zadrti zakon po kome je Saudijska Arabija bila jedina zemlja na svetu koja je zabranjivala ženama da voze.
Mnogi proizvođači automobila, kao odgovor na ukinutu zabranu, odmah su pojačali svoje reklamiranje, ali nijedan brend to nije učinio tako efektivno kao Ford.
Ford je u jednom tvitu postavio sliku ženskih očiju, u retrovizoru, koje su okružene teškim, crnim materijalom (ili jednostavno bojom), koji asocira na veo. U bukvalnom prevodu -reklama poručuje “Dobro došle na mesto vozača,” (odnosno, mi češće kažemo da neko sedi „za volanom“). Reklama je jednostavna, a lepa i efektna.
Welcome to the driver’s seat. #SaudiWomenMove #SaudiWomenCanDrive pic.twitter.com/oksRbFvLWa
— Ford Middle East (@FordMiddleEast) September 27, 2017
After Saudi Arabia permits women to drive, @Nissan, @Ford, and @Volkswagen publish ads. Ford’s is the most visually interesting, in my view. pic.twitter.com/nqBERNfHWU
— Eric Trager (@EricTrager18) September 28, 2017
*Prema poslednjim informacijama, Ford nije bio originalan u smišljanju ove slike, piše Adweekly. Više informacija ovde
Izvor: BIZLife/strani sajtovi
Foto: https://twitter.com/FordMiddleEast/Printscreen
Piše: N.V.