Folksvagen ukinuo svoj NAJPRODAVANIJI PROIZVOD posle 50 godina

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Folksvagen ukinuo svoj NAJPRODAVANIJI PROIZVOD posle 50 godina

    Folksvagen je nakon 50 godina odlučio a kaže glasno ne svom najprodavanijem proizvodu koji nema veze veze sa automobilima- kobasici sa karijem “karivurst” (Volkswagen Currywurst).

    Svake godine prodaju ih oko sedam miliona, a sad je tome došao kraj jer će meso nakon sezone godišnjih odmora biti zabranjeno u fabričkoj menzi, prenosi Večernji list.

     Godinama je VW kari kobasica bila omiljeni izbor radnicima za ručak.

    Prema internoj najavi, poslovni restoran u fabrici u Volfsburgu nakon praznika mora da postane bezmesni što znači da će oko 150 jela koja se nude biti bez mesa. Povremeno će se u meniju nuditi riba.

    Kako je došlo do te odluke?

    Navodi se da su mnogi radnici bili ti koji su želeli vegetarijanske i veganske alternative.

    Promena takođe ima veze i sa ekologijom jer manja potrošnja mesa takođe pomaže očuvanju sredine.

    Kobasica je već zabranjena na lokaciji vabrike VW-a u Hanoveru.

    Međutim, svi oni koji i dalje žele da uživaju u ukusu ovekobasice samo treba da pređu ulicu i uzmu ih u nekom drugom restoranu, prenosi HAKrevija.

    Izvor: Večernji list

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE