Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    FitPass – sinonim za sportski način života

    Neobična ideja i kvalitet u Srbiji uvek pronađu svoj put do onih koji će to ceniti.

    Koliko se nešto pažljivo smišljalo, gradilo korak po korak, nadograđivalo i na kraju upotpunilo, dokaz je FitPass – jedinstven koncept koji je od pre tri godine postao sinonim za sportsku člansku ulaznicu. Zahvaljujući ovoj kartici, sportoholičari mogu da usklade svoj užurban radni dan sa vremenom određenim za zdrave sportske navike.

    Naime, FitPass je jedini program na teritoriji Srbije, Turske, a odnedavno i Bosne i Hercegovine, koji neguje trend fizičke kulture na autentičan način. Prva asocijacija na ovu kompaniju jeste ta da ljubitelji sporta više ne zavise od članarine isključivo u jednoj teretani, već imaju mogućnost da po ceni jedne mesečne pretplate dobiju pristup u preko 600 sportskih objekata u 20 gradova širom Srbije.

    Kako FitPass funkcioniše?

    Svedoci smo prenatrpane liste obaveza na dnevnom, nedeljnom, pa čak i mesečnom nivou, gde vreme za rekreaciju i dokolicu skoro uopšte i ne postoji. Jedan kreativan tim, poučen iskustvom, pažljivim posmatranjem ciljne grupe i tržišta uspeo je da stvori takvu platformu koja će biti dostupna svima u svakom momentu. Kako kaže Ognjen Radić, generalni direktor ove kompanije, FitPass kartica je zapravo osmišljena kao univerzalna ulaznica za svakog profesionalnog sportistu i rekreativca koji može da trenira omiljenu sportsku disciplinu u objektu koji njemu odgovara, u zavisnosti od toga gde radi ili živi. Što će reći – za pristojnu sumu novca (koja je povoljnija od jedne mesečne uplate za jednu teretanu), svaki član ima pristup mnoštvu različitim vidovima rekreacije na različitim lokacijama, u zavisnosti od toga koja mu je tog dana najpristupačnija. U FitPass sistemu možete da birate između 600 sportskih objekata, 60 disciplina (teretane, ples, joga, bazeni, tenis, pilates, grupni treninzi, spa, biciklizam, kuglanje…) u preko 20 gradova širom Srbije, kao i na teritoriji mesta u dve evropske države. U ponudi se nalazi šest paketa članarina koji su kreirani shodno broju treninga koje možete odraditi i ceni koja je pristupačna svačijem džepu. Primera radi, jedna standardna mesečna članska kartica omogućava pristup samo jednom sportskom objektu, dok FitPass kartica pruža pojedincu izbor između onoga što mu u tom trenutku prija, bilo da je to teretana pre radnog vremena, bazen vikendom ili časovi pilatesa nakon završenog posla. Sve informacije o svakom objektu su transparentne, pa u bilo kojem momentu možete pročitati ocene i komentare korisnika i informisati se o dodatnim pogodnostima koje taj objekat pruža.

    Za bilo koje vežbanje je potrebna motivacija i jasno definisan cilj, pa je i sam tim kompanije FitPass motivisan da svakom korisniku predoči činjenicu o tome koliko je fizička aktivnost neophodna i zdrava za duh i telo. Radna etika, ljubav prema ovom poslu, kao i odgovornost prema svakom vlasniku ove kartice, nešto je što od samog osnivanja opisuje zaposlene u FitPass kompaniji.

    Sa FitPass karticom je osmišljen i dodatni koncept, koji uključuje popuste na premijum usluge, poput masaža, spa & wellness programa, lekarske i nutricionističke preglede, kupovinu sportske opreme, kao i popuste u restoranima zdrave ishrane.

    Uloga FitPass-a u građenju imidža kompanija

    Pored mogućnosti koja se pruža fizičkim licima, FitPass je kreirao i posebnu uslugu za kompanije koje brinu o svojim zaposlenima i njihovom zdravlju. U pitanju su specijalni paketi koji su drugačiji u odnosu na privatne korisnike, a cena zavisi od potreba i mogućnosti firme, kao i dogovora sa FitPass prodajnim timom. Na ovaj način, FitPass kartica predstavlja kvalitetan način investiranja u zaposlene, jer doprinosi jačanju lojalnosti kompaniji, povećava se motivacija, produktivnost i poboljšava sveukupno zdravstveno stanje pojedinca. Tako se ujedno i kreira pozitivna slika kompanije – koja na kvalitetne načine utiče na ispunjenje profesionalnih i privatnih potreba zaposlenih. Zbog toga su vrednost ovog programa prepoznali brojni lideri na srpskom tržištu, što ukazuje na važnu činjenicu razumevanja važnosti fizičke kondicije zbog količine vremena koje zaposleni provedu za računarom.

    U zdravom telu zdrav duh

    FitPass se trudi da, kako kroz samostalnu organizaciju, tako i kroz podršku postojećim projektima, uvek bude prisutan na različitim manifestacijama posvećenim sportu. U proteklom periodu, to su bila mnogobrojna dešavanja (koja su bila i humanitarnog karaktera) kao što su Belgrade 10k Nike Run trka, FitAvantura, BELFIS, Dani Podrške Deci Bez Roditeljskog Staranja, ESTIEM Dani sporta i ostali događaji.

    Ljubitelji kako rekreacije, tako i strastveni, profesionalni sportisti, uživaju u ovakvoj sportskoj ponudi, zahvaljujući upravo FitPass mehanizmu. Ovakav koncept je prvi na ovim prostorima, pa se zbog njegove inovativnosti proširio i na sektor mladih, jer je na osnovu njihovih potreba i mogućnosti odnedavno kreirana i posebna FitPass Student kartica, s akcentom na mlade do 26 godina sa prebivalištem u Beogradu, a uskoro i u ostalim univerzitetskim centrima.

    FitPass informacije

    Ukoliko niste, a želite da budete deo velike porodice zadovoljnih korisnika, sve neophodne informacije možete pronaći na sajtu, i to u delu za poslovne korisnike: https://fitpass.rs/kompanije. Takođe, ukoliko imate bilo kakvo pitanje ili nedoumicu, obratite se korisničkoj podršci na [email protected] koja će vam odgovoriti u najkraćem roku.

    Izvor: BIZLife magazin

    Foto: Fitpass

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE