Fionn Herriott: " DHL je kompanija koju čine izvanredni ljudi"

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Fionn Herriott: ” DHL je kompanija koju čine izvanredni ljudi”

    Da li ste znali da DHL Express Srbija nije imala prekid u pružanju usluge ni tokom devedesetih? Naši ljudi su brižni, profesionalni i posvećeni svom poslu i razumeju da su njihov razvoj, izvrstan kvalitet usluge i briga o klijentima srž našeg uspeha – govori za BIZLife magazin Fionn Herriott, direktor DHL Srbija

    U godini koju ispraćamo kompanija DHL obeležila je tri decenije poslovanja u Srbiji. Jubilej je bio i prilika za podsećanje na cilj da ostane i dalje prvi izbor velikom broju klijenata i poslovnih partnera u zemlji i oslonac njihovom razvoju međunarodnog poslovanja.

    U predstojećoj godini želja Fiona Heriota, novog generalnog direktora kompanije koja postavlja standard u transportu i logistici, jeste da podigne svest svima iz okruženja koliko je Srbija inspirativna. Poslovno, fokus će biti na razvijanju poslovanja i ljudi, unapređenju poslovanja klijenata, sa akcentom na mala i srednja preduzeća i e-trgovinu.

    „DHL Express Srbija je kompanija koju čine izvanredni ljudi, uz dugu istoriju i kulturno nasleđe. Da li ste znali da DHL Express Srbija nije imala prekid u pružanju usluge ni tokom devedesetih? Naši ljudi su brižni, profesionalni i posvećeni svom poslu i razumeju da su njihov razvoj, izvrstan kvalitet usluge i briga o klijentima srž našeg uspeha. Zahvaljujući njima, naša kompanija je uspela da ostvari izvanredne rezultate.

    U 2021. godini DHL Express je proglašen za najbolje radno mesto u svetu na godišnjoj listi Great Place to Work®, što je dokaz da DHL Express poštuje, ceni i ulaže u svoje ljude”, istakao je Fion Heriot.

    Fion Heriot je više od 14 godina radio na različitim tržištima, kao što su Azija, Evropa, SAD i istočnoevropska tržišta. Zanimalo nas je koliko se poslovanje u Srbiji razlikuje od poslovanja na tim tržištima.

    „Srbija se, kao i u prošlosti, i danas suočava sa različitim izazovima. Pristupanje EU predstavlja niz uzbudljivih mogućnosti za Srbiju, ali ne moramo da čekamo da se ono i ostvari da bismo pokretali različite projekte. Pogledajte samo investicije širom zemlje. Kompanije mnogo ulažu jer veruju u Srbiju i njen potencijal. Na severu i jugu zemlje razvija se automobilska industrija, sve vreme slušamo o velikim investicijama i u drugim sektorima. The Michelin Guide je upravo objavio svoj prvi beogradski vodič, a i DHL Express Srbija ima velike planove, koje ćemo uskoro objaviti. Ono što svakodnevno govorim svim svojim kolegama i klijentima širom sveta jeste: Get excited about Serbia!

    Kompanija će u Srbiji nastaviti sa primenom najboljih praksi iz globalnog iskustva i rad na postavljanju novih usluga, i to već u 2022. godini, kad će biti omogućena dostava u toku jednog dana u zemljama u regionu. Unapređenje usluge kompanije bazirano je na povećanju kapaciteta za avio-transport robe svakodnevnom linijom transportnim boingom 757 kapaciteta 28 tona.

    Fionn Herriott, direkotr DHL Srbija

    „Tokom tri decenije poslovanja u Srbiji DHL je postavljao standarde u transportu i logistici i uvodio inovativna rešenja koja su omogućavala kvalitetnu i sigurnu uslugu. Tako se gradilo poverenje sa klijentima, koje je i danas ključ uspeha. Naša kompanija podstiče i olakšava različite segmente poslovanja i potpomaže razvoj elektronske trgovine i izvoza. Prateći rast poslovanja, radili smo paralelno i na veoma važnom segmentu, a to je pronalaženje aktivnih načina kako da doprinesemo lokalnoj zajednici, pre svega, na polju zaštite životne sredine.

    Na putu ostvarenja naše strategije održivosti Mission 2050: Zero Emissions, u transportnu flotu uveli smo električna vozila i u ovom segmentu nastaviće se kontinuirana ulaganja, investicije i unapređenja.

    Smanjenje emisije štetnih gasova ostaće i dalje jedan od primarnih ciljeva kompanije u Srbiji, kao konstruktivnog člana zajednice u kojoj posluje. U sklopu proklamovane misije zaposleni svake godine učestvuju u akcijama sadnje drveća i aktivno doprinose očuvanju okoline”, zaključio je Heriot.

    Jednostavna, brza i sigurna usluga u 2021. godini počela je da se obavlja i električnim vozilima, kako bi se dodatno smanjio uticaj na životnu sredinu, a plan je da se u naredne četiri godine pošiljke isporučuju uvođenjem najmanje 70 odsto električnih vozila. DHL ima cilj da primenom tehnološki najsavremenijih rešenja do 2050. godine postigne logistiku nulte emisije štetnih gasova.

    Više hiljada posađenih stabala u Srbiji u prethodnih 30 godina – potvrda su posvećenosti zaposlenih očuvanju životne sredine, ali i obaveza da se nastavi sa društveno odgovornim akcijama sa ciljem da se zajedničkim delovanjem utiče na povećanje pošumljenih teritorija u našoj zemlji.

    Pored poslovnih aktivnosti, novi direktor kompanije stiže i da se polako upoznaje sa našom zemljom. Na pitanje šta je ostavilo najjači utisak u Srbiji, istakao je: „Ovo je lako! To su ljudi, zemlja, kultura, hrana, vaš stav ’Ja to mogu’ i zarazno dobar humor. Jako mi se sviđa ovde. Postavio sam sebi zadatak da naučim srpski jezik i nekoliko popularnih pesama, kako bih mogao da pevam sa prijateljima.”

     

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE