Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Darko Budeč, Branko Babić i Ivan Rakić

    „Filozofija i igrice su mi bile ključne za biznis“: Ko je Branko Babić, preduzetnik godine?

    Osnivač i vlasnik kompanije PhiAcademy Branko Babić dobio je sinoć prestižnu nagradu Preduzetnik godine, koju dodeljuje revizorsko-konsultantska kompanije EY, u Kristalnoj dvorani hotela Hajat na tradicionalnoj gala večeri.

    Nagradu su mu uručuli predsednik nezavisnog žirija Darko Budeč i Rukovodeći partner kompanije EY za Srbiju, Crnu Goru i Bosnu i Hercegovinu Ivan Rakić.

    Branko Babić poneo je priznanje EY Preduzetnik 2022. godine u Srbiji

    Branko Babić je istakao da mu je učešće u ovom programu zaista velika čast, ali i da mu pobeda neverovatna motivacija za svaki naredni preduzetnički poduhvat.

    „Ja inače kada god napravim neki dobar poslovni dil i budem veoma zadovoljan i srećan na kraju dana napravim jedan gest kojim proslavim taj dan. Ne mogu da čekam da dođem kući, uradiću to sada“, rekao je Babić uzviknuviši „idemo“.

    EY Preduzetnik 2022. godine dodao je da je ponosan na to što se našao u društvu fantastičnih preduzetnika i što će predstavljati našu zemlju u Monte Karlu na izboru Svetskog EY Preduzetnika godine u junu.

    Čime se bavi kompanija Branka Babića?

    Branko Babić je osnovao PhiAcademy 2014. godine. Delatnost kojom se kompanija bavi su edukacija i obučavanje ljudi za izvođenje tretmana trajne šminke, proizvodnja boja i alata, njihova prodaja i distribucija po celom svetu pomoću online platforme.

    PhiAcademy je jedina kompanija koja se bavi svim segmentima procesa u izvođenju trajne šminke. Najbolja je na svetu u permanent makeup industriji, ali i najveća akademija lepote na svetu, čije je sedište u Beogradu. Ima dodatne sektore u distribuciji i proizvodnji u Austriji, Srbiji i Nemačkoj.

    PhiAcademy izvozi svoje proizvode u više od 160 zemalja sveta, ima oko 350 predstavnika u celom svetu i više od 600 proizvoda koje su dizajnirali, kreirali i koje distribuiraju svuda u svetu.

    Kako izgleda početak njegovog preduzetništva?

    EY Preduzetnik godine Branko Babić, koji je rođen 1981. u vojvođanskom mestu Ratkovu, još od malih nogu je pokazivao preduzetnički duh. Za vreme pohađanja osnovne škole je prodavao olovke, blokčiće i markice, a u gimnaziji džins.

    Kada je reč o formalnom obrazovanju, Babić je završio gimnaziju, u kojoj je, kako je priznao jednom prilikom, bio loš učenik, ali je veoma voleo jedan predmet.

    „Filozofija me oduševljavala. Provodio sam svo slobodno vreme čitajući filozofiju. Radio sam završni maturski rad iz filozofije – stoicizam. I to je bila jedina oblast koja me je obuzimala i kojoj sam mogao da se posvetim po ceo dan. To i igrice na kompjuteru. Ali se na kraju ispostavilo da su te dve stvari bile ključne meni za biznis. Ja sam, na primer, kroz filozofiju naučio, pogotovo pre sokratovaca, jako puno o tome kako uopšte da posmatram život. A iz igrica sam otkrio možda, da kažem, poentu marketinga „, objasnio je preduzetnik gostujući u podkastu Pojačalo.

    Kasnije, u vojsci je kao ćata prodavao kafu vojnicima i oficirima. Njegov otac je imao preduzetničku firmu, u kojoj je Branko radio što je po svemu sudeći imalo uticaja na njega.

    „Po mom mišljenju, jedan od najvažnijih uslova je to što sam rastao uz oca preduzetnika. Gledao sam sve muke kroz koje jedan preduzetnik prolazi ’90. i neke. Muke sa bankama, dobavljačima, kupcima i muke sa plaćanjem. I pored svih tih muka ja nisam imao ni sekund dileme da li ću biti preduzetnik“, napisao je ranije Babić na Linkedinu.

    Babić je ranije izjavio za domaće medije da je napustio očevu firmu, u kojoj je mogao da bude uljuljkan i da ima siguran posao, da bi sledio svoje snove, što se ispostavilo kao odličan potez za njegovu karijeru.

    Izvor: BIZLife

    Foto: EY

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE