Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Prodaja biznisa

    EY Konferencija : „Prodaja biznisa: Zašto, kako i šta posle?“

    Revizorsko-konsultantska kompanija EY je juče u Jugoslovenskoj Kinoteci održala konferenciju pod nazivom: „Prodaja biznisa: zašto, kako i šta posle?“

    Kroz uvodno predavanje „Prodaja biznisa: Mitovi i predrasude“ Dušan Tomić ispred EY-a osvrnuo se i na ključne poruke i adekvatnu pripremu koja turbulentan proces prodaje može značajno olakšati.

    „Ukoliko odlučite da prodate svoj biznis, u toj ideji istrajte bez dvoumljenja. Od izuzetne važnosti je imati „pobednički tim“ najbližih saradnika koji će Vam u celom procesu pomoći da posao obavljate kao i do tad. Podjednako je značajno imati svest o vrednosti same kompanije – uraditi sveobuhvatnu analizu i evaluaciju, a za ceo proces uraditi dobru pripremu i imati puno strpljenja. Jedna od ključnih poruka je da nastavite da razvijate i investirate u vaš biznis, kao da se prodaja neće desiti!“, istakao je Dušan Tomić, Partner i rukovodilac Odeljenja poslovnog savetovanja i Odeljenja za savetovanje pri poslovnim transakcijama za Srbiju, Crnu Goru i Bosnu i Hercegovinu.

    Prodaja biznisa

    EY

    Centralna tema jučerašnje konferencije bila je: „Zašto i kako smo prodali biznis?“ pa su panel na ovu temu moderirali Azemina Pljasković i Damir Dimitrijević ispred EY Odeljenja za savetovanje pri poslovnim transakcijama. Panelisti su bili: Ljiljana Živković Karaklajić (bivša vlasnica kompanije DExpress), Ana Marojević (bivša vlasnica kompanije FMGH&FAS) i Miloš Perović (bivši vlasnik kompanije Termovent Komerc).

    Prodaja biznisa

    EY

    Tema o prodaji sopstvenih biznisa koje su sami izgradili, zavredela je izuzetnu pažnju učesnika. Domaćini konferencije iskoristili su dobro razumevanje tržišta i svoju izuzetnu ekspertizu na ovom polju, kako bi podstakli svoje sagovornike na diskusiju u vezi sa preprekama sa kojima su se susreli tokom samog procesa prodaje svojih kompanija, načinima na koji su doneli ključne odluke, kao i kakvi su im stavovi nakon prodaja svojih kompanija.

    Uspešni preduzetnici koji su i bili panelisti, približili su učesnicima svoju perspektivu i na jedinstveni način ih sproveli kroz svoje lično iskustvo.

    Prodaja biznisa

    EY

    Kao zaključak same konferencije, Maja Šahbaz, Partner u Odeljenju za savetovanje pri poslovnim transakcijama za Srbiju, Crnu Goru i Bosnu i Hercegovinu kompanije EY, vodila je diskusiju na temu: „Šta posle prodaje” na kojoj je sagovornik bio Rade Rakočević, vlasnik kompanije Senzal Capital.

    Prodaja biznisa

    EY

    Tokom ovog panela koji je i zaokružio ceo proces, istaknuti su ključni saveti za preduzetnike nakon prodaje biznisa, a koji se tiču naknadnog investiranja i različitih alternativa koje su dostupne. Osnivanje „family office“ entiteta koji će upravljati vašom celokupnom ličnom imovinom, i omogućiti potomcima mirnu budućnost, je tema koja je posebno zainteresovala učesnike konferencije.

     

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: EY

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE