Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Empple festival

    Relevantan doprinos biznisu

    Empple, prvi employer branding festival u Srbiji, drugu godinu zaredom nastavlja da promoviše i podstiče zdrave prakse zapošljavanja s ciljem kreiranja boljeg poslovnog ekosistema.

    Deo publike imaće priliku da prati program uživo, u Pozorištu „Duško Radović”, na Tašmajdanu, 6. i 7. oktobra 2022, dok će ostali moći da prisustvuju onlajn.

    Katarini Šonjić, Nikolini Božanović i Angelini Simić u glavnom timu pridružila se Marija Stanojević, pa smo iskoristili ovu priliku da sa njima razgovaramo o njihovim ciljevima, idejama i ovogodišnjem festivalu.

    • Kako je nastao i sa kojom idejom se organizuje Empple festival?

    Katarina: Nekada je ovaj festival bio samo ideja i ono kada kažemo: „Kako bi bilo sjajno da imamo svoj employer branding festival!” Od 2021. godine sjajan tim je omogućio da se ova ideja ostvari i da zaista imamo svoj festival, koji, pored lokalnih eksperta u HR-u, marketingu i employer brandingu, okuplja i eksperte i entuzijaste iz regiona.

    Celokupan festival je posvećen našem tržištu i ove godine se dalje razvija upravo po potrebama koje smo identifikovale kao najvažnije. Ove godine sve učesnike želimo da pozovemo da se vrate na suštinu i početak svog poslovanja, da se posvete razumevanju i podršci zaposlenima da bi mogli da se osvrnu na akciju i u budućnosti razviju zdrave i održive prakse employer brandinga, koje donose rezultate na svim poljima.

    • Kako je Empple priča počela za svaku od vas?

    Nikolina: Neki pozivi se ne odbijaju. Posebna je čar stvarati nešto od početka, a pogotovu kada to ima cilj da se na jedan važan aspekt poslovanja i mladu struku skrene pažnja u okviru zajednice. Spoj kreativnosti, timskog rada i operative čini ceo ovaj put još dražim, ali i izazovnijim. Iako smo sve vrlo uključene u odluke za svaki segment festivala, imam zadovoljstvo da se ove godine pobrinem za ceo proces dodele nagrada. Takođe, tu je saradnja sa partnerima i istraživanje koje smo se osmelili da radimo prvi put, sa Vladimirom Damnjanovićem, koje će se baviti trenutnim statusom employer brandinga u kompanijama u Srbiji.

    empple festival slogan

    empple festival slogan

    Angelina: Počelo je kao želja da se uradi nešto novo na našem tržištu radi edukacije, promocije dobrih praksi i povezivanja zaljubljenika u employer branding. Vetar u leđa nam je bio ogroman nivo podrške sa kojim smo se susrele na skoro svakom koraku. To, po mom mišljenju, i donosi Empple festival – prave ljude, podršku, inspiraciju, priliku za razvoj i učenje. Nadam se da vam Empple sadržaj uspešno prenosi baš taj „vajb”.

    Marija: Kada sam prošle godine čula za Empple festival, bila sam oduševljena što se takav događaj održava prvi put u Srbiji. Pratila sam Katarininu karijeru, a spletom okolnosti počela sam da radim u istoj firmi gde je radila i Nikolina. Ona je prepoznala moj entuzijazam, upoznala me sa devojkama i, nekoliko meseci kasnije, ukazala se prilika da se priključim timu. Moja uloga je logistička, tj. treba da se pobrinem da cela organizacija na događaju prođe bez problema. Pored toga, baviću se i studijom slučaja, koju prvi put organizujemo za studente. Veoma se radujem što sam deo Empplea, jer mislim da je veoma važno da employer branding bude prepoznat kao važan deo funkcionisanja svake kompanije, a sa druge strane, različite industrije imaće priliku da dele znanja.

    • Šta vam je u planu za program ove godine?

    Nikolina: Kako bismo pružili našoj zajednici još bogatije iskustvo, ove godine nas čekaju dva dana festivala i događaj Showcase. „Globalni dan” će nam približiti globalne prakse i omogućiti da ispratimo svetske trendove uz pomoć naših predavača, a „Lokalni dan” je tu da nam pomogne da učimo kroz lokalne priče i dodatno se uvežemo i diskutujemo o stanju employer brandinga u Srbiji kroz umrežavanje. Pored dodele nagrada i pomenutog događaja Showcase, tu je i Case Study za studente koji će imati priliku da predstave svoja rešenja na samom festivalu, gde ćemo i saznati koji od timova će poneti nagradu. A sve to će dodatno biti zaključeno predstavljanjem rezultata istraživanja koje sprovodimo, sa ciljem da se ispita stanje employer brandinga u okviru kompanija u Srbiji. Nama je cilj da svaka od ovih aktivnosti predstavi poveznicu u okviru građenja još zdravijeg ekosistema.

    Katarina Šonjić

    Katarina Šonjić

    • Da li postoji neka razlika u odnosu na prošlu godinu? Šta ste želele da poručite sloganom „Look back. Move forward”?

    Angelina: Počeli smo od ljudi, koji su srž svake kompanije i svake aktivnosti employer brandinga. Ove godine, nakon uvažene povratne reakcije, želele smo da se vratimo korak unazad i da kroz program raščivijamo šta čini osnovu, srž employer brandinga, pogledamo šta se dešava u okviru organizacija – sa organizacionom kulturom i razvojem organizacija. Bez zdrave osnove svaka sledeća aktivnost na klimavim je nogama. Zato želimo da učesnici dobiju motivaciju da preispitaju svoju strategiju employer brandinga i projekte u vezi s tim, a zatim se bace na akcije koje će doprineti kako njihovoj kompaniji tako i poboljšanju celog ekosistema poslovanja. Moram samo da dodam da je sve naše ideje i ciljeve za ovu godinu u slogan uspešno upakovala sjajna ekipa iz „Žiške”.

    • Zašto treba posetiti Empple festival?

    Katarina: Ove godine imamo dosta novina, koje mogu biti značajne svima koji žele strateški da pristupe ovoj temi. Takođe, sâm program je spojem tema osmišljen tako da odgovara raznolikim profilima. Uveli smo nove, interaktivne formate za učesnike i onlajn i uživo, koji su sjajna prilika da dobijete uvid u samo tržište, a i da se povežete sa sjajnim profesionalcima koji sve ovo o čemu govorimo rade u praksi. Verujem da će tu biti mnoštvo zajedničkih tema i prilika za saradnju.

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE